نگاهی به بهترین دستبندهای هوشمند مخصوص تناسب اندام (+عکس)

مدتی است که استفاده از ابزار های تکنولوژیک برای پیگیری وضعیت سلامتی بدن، بسیار متداول شده و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است.

موبنا، رکسانا دانیالی – اما این ابزار ها که اغلب به شکل دستبند طراحی می شوند، برای افرادی که علاقه ای به استفاده از روش های سنتی برای کنترل وضعیت سلامتی بدن خود ندارند، مناسب خواهند بود. چرا که هیچ وسیله ی دیگری قابلیت رقابت با قدرت یک گام شمار و ضربان سنج هوشمند را ندارد و مانند آن است که یک مربی دیجیتال تمام وقت همراه خود داشته باشید. علاوه بر تمام این مزیت ها، استفاده از دستبند های هوشمند بسیار راحت بوده و هر کسی می تواند با آن ها کار کند. در ادامه چند نمونه از کاربردی ترین این دسته ابزار های تکنولوژیک را معرفی خواهیم کرد.


+ Jawbone Up2

برای آن هایی که به کاهش هزینه اهمیت زیادی می دهند و از طرفی هم به دنبال یک ابزار مناسب جهت پایش ضربان قلب و وضعیت سلامتی خود هستند، این دستبند انتخابی مناسب خواهد بود. Up2 از ظاهری ساده و در عین حال زیبا برخوردار است که امکان به اشتراک گذاری اطلاعات از طریق برنامه ی مخصوص خود را در اختیار کاربر قرار می دهد. این دستبند هوشمند ۳۵ دلار قیمت دارد.
۱


+ FitBit Zip

این مورد کمی متفاوت تر از دیگر دستبند های لیست است چرا که اصلا روی مچ بسته نمی شود! عده زیادی هستند که ممکن است از همراه داشتن دائمی یک وسیله اضافی روی مچ خود چندان خوششان نیاید. برای این افراد FitBit Zip پیشنهاد داده می شود. با استفاده از FitBit Zip می توانید میزان کالری سوزانده شده، وضعیت ضربان قلب و تعداد گام های برداشته شده را ردیابی کرده و از تایمر دستگاه نیز بهره ببرید. همانند مورد قبلی، FitBit Zip نیز امکان اتصال به اپ ویژه ی خود و به اشتراک گذاری داده های به دست آمده را در اختیار کاربر قرار می دهد. می توانید آن را روی جیب شلوارتان و یا هر جای دیگری قرار دهید و برای خرید آن باید هزینه ای معادل ۶۰ دلار پرداخت کنید.
۲


+ FitBit Charge HR

FitBit Charge HR، ابزاری برای ردیابی وضعیت سلامت بدن است که دور مچ شما بسته می شود. اما در برابر ضربه و صدمات احتمالی چندان مقاوم نیست. این موضوع سبب شده تا کمپانی برای اصلاح مدل های جدید تر خود تلاش بیشتری به خرج دهد، با این حال اگر FitBit Charge HR را خریداری می کنید باید بسیار مراقبش باشید! این دستبند هوشمند ۱۲۵ دلار قیمت دارد.
۳


+ Samsung Gear Fit2

این دستبند هوشمند به صورت انحصاری برای کاربران اندروید طراحی شده است. Samsung Gear Fit2 تمام رنگی، براق، نرم و با دوام است که امکانات مختلفی دارد. برای مثال می توان به سنسور ضربان قلب، GPS و کنترل کننده خودکار میزان فعالیت اشاره کرد. علاوه بر این ها قادر به پاسخ گویی به نوتیفیکیشن های دریافتی خود نیز خواهید بود. Samsung Gear Fit2 مخصوص کاربران اندرویدی، ۱۴۸ دلار قیمت دارد.
۴


+ Withings Activité Steel

به جالب ترین مورد لیست می رسیم. اگر می خواهید دستبند هوشمندتان ظاهری مشابه یک ساعت معمولی را داشته باشد، بهتر است Withings Activité Steel را امتحان کنید. اما برخلاف ظاهر زیبایی که این دستبند در اختیارتان قرار می دهد، قابلیت زیادی در پیگیری وضعیت سلامتی بدن شما نخواهد داشت. با این حال یک گام شمار با کیفیت به شمار می رود. البته اگر آن را به برنامه های موبایلی متعددی که برایش طراحی و تولید شده است متصل کنید، امکان ردیابی میزان کالری سوزانده شده طی تمرینات ورزشی نیز وجود خواهد داشت. حالت پیگیری وضعیت خواب نیز قابل دسترسی است. Withings Activité Steel ، ۱۵۰ دلار قیمت دارد.
۵


+ FitBit Charge 2

FitBit Charge 2 نمونه ای به روز شده از دستبند های ساخت شرکت FitBit است که برای پیگیری نوتیفیکیشن های دریافتی، به صفحه ای بزرگ تر مجهز شده است. امکانات این دستبند هوشمند را می توان در سطح ساعت اپل در نظر گرفت اما تنها ۱۵۰ دلار قیمت دارد. طراحی شیک و زیبای FitBit Charge 2، جذابیت های خرید آن را بسیار بیشتر کرده است.
۶


+ Garmin Vívomove

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که مردم با دستبند های هوشمند دارند، ظاهر آن ها است. بیشتر این دستبند ها طراحی مشابهی دارند و شکل ظاهری آن ها از ساعت های متداول فاصله گرفته است. برای آن دسته افرادی که مایل هستند از دستبندی هوشمند با ظاهر یک ساعت معمولی استفاده کنند، این مورد پیشنهاد خوبی خواهد بود. این دستبند هوشمند که به شکل ساعت است، وضعیت سلامتی بدن شما حین خواب را پیگیری کرده و می تواند تعداد گام هایتان را بشمارد. اما محدودیت هایی نیز دارد که از جمله ی آن می توان به عدم توانایی آن در بررسی ضربان قلب و ارسال نوتیفیکیشن های گوشی همراهتان اشاره کرد با این حال از ظاهر زیبایی برخوردار است که شانس خریدش را افزایش داده است. این دستبند هوشمند ۱۷۹ دلار قیمت دارد.
۷


+ Garmin Vívosmart HR+

این مدل از دستبند های هوشمند دو نسخه دارد که از نظر امکانات با یکدیگر متفاوت هستند. اگر HRرا خریداری کنید، می توانید از امکاناتی نظیر شمارنده ی ضربان قلب، گام شمار، میزان کالری سوزانده شده و چندین جزئیات کوچک دیگر استفاده کنید. نسخه ی HR+ علاوه بر ویژگی های عنوان شده، مجهز به GPS و سنسور سنجش IQ نیز خواهد بود. این دستبند هوشمند برای شناگر های حرفه ای بسیار کاربردی است چرا که ضد آب بوده و می توانید آن را همراه خود به داخل آب نیز ببرید. Garmin Vívosmart HR+، ۲۰۰ دلار قیمت دارد.
۸


+ FitBit Blaze

FitBit Blaze نیز دستبندی هوشمند با طراحی متفاوت است که بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد. به وجود این که ممکن است کمی بزرگ و عجیب باشد، اما امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می دهد و با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس به خوبی کار می کند. از جمله ی این امکانات می توان به گام شمار، بررسی ضربان قلب و همچنین کالری سوزانده شده اشاره کرد. پوشیدن این دستبند بسیار راحت بوده و در حین تمرینات ورزشی شما را اذیت نخواهد کرد. FitBit Blaze، ۲۰۰ دلار قیمت دارد.
۹


+ Garmin Forerunner 235

اکنون به مورد آخر این لیست می رسیم که البته می تواند بهترین دستبند هوشمند پیشنهادی هم باشد. ممکن است تصور کنید که به صفحه ی نمایشی به این بزرگی نیازی ندارید، اما زمانی که از آن استفاده کنید قطعا نظرتان تغییر خواهد کرد. این دستبند می تواند وضعیت بدن شما را هنگام خواب مورد پایش قرار دهد و از نظر بررسی ضربان قلب، جز قوی ترین دستبند های تناسب اندام و سلامتی موجود طبقه بندی می شود. Garmin Forerunner 235 نسبت به آب مقاوم بوده و می تواند با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس بدون هیچ گونه مشکلی کار کند. این دستبند هوشمند ۳۲۹ دلار قیمت دارد.
۱۰


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا