بهترین بخاری های برقی کوچک (+عکس)

زمستان در عین حال که می تواند گاهی بسیار سرد باشد، اگر تجهیزات گرمایشی مناسب در اختیار داشته باشید، تبدیل به تجربه ای لذت بخش خواهد شد. یکی از بهترین این دسته تجهیزات، بخاری های برقی کوچک و یا هیتر ها هستند که چندین مزیت مهم دارند.

موبنا، رکسانا دانیالی – اول از همه این که در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند، دوم این که با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه می توانید آن ها را تهیه کنید و مورد آخر این که بسته به فضای اتاق شما، در انواع جمع و جور تولید می شوند و لازم نیست نگران فراهم کردن فضای مناسب برایشان باشید.
اگر هر راهنمایی را برای کاهش هزینه ی قبض های خود مطالعه کنید، به دو نکته مهم توصیه می شود: باید سعی کنید از گرم کردن فضا های بزرگ اجتناب کرده و با استفاده از یک سیستم حرارت دهی متمرکز، اتاق هایی که در آن ها حضور ندارید را گرم کنید. از این رو به کار گیری هیتر های مختلف نه تنها می تواند فضای مورد نظرتان را به خوبی گرم کند بلکه از جیب شما نیز محافظت خواهد کرد!
همان طور که اشاره شد، این دستگاه های گرمایشی برای اتاق های کوچک مناسب هستند. اما منظور از این فضا چیست؟ اتاق کوچک به فضایی اطلاق می شود که از ۱۰۰ الی ۱۵۰ فوت کوچک تر باشد. بخاری های برقی برای این اندازه به خوبی عمل خواهند کرد اما نباید سعی کنید اتاق های بزرگ تر را با آن ها گرم کنید، با این کار منجر به هدر رفت بیشتر انرژی و افزایش هزینه ها می شوید. لازم به ذکر است که پیش از استفاده از هیتر بهتر است راهنمای ایمنی آن را مطالعه کنید و از خطر های احتمالی که ممکن است به وجود بیاید آگاه شوید. در ادامه چند مورد از بهترین هیتر های مقرون به صرفه و با کیفیت موجود را معرفی خواهیم کرد.


+ Lasko 754200 Ceramic Heater

این هیتر اگر چه مزایای زیادی دارد و به خوبی نیز شما را گرم خواهد کرد، اما چندان هم بی سر و صدا نیست که فراموش کنید روشن است! با این حال قیمت مناسب آن در برابر حرارت خوبی که ایجاد می کند قانع کننده به نظر می رسد. Lasko 754200 Ceramic Heater، ۲۵ دلار قیمت دارد.

۱


+ Honeywell Uber Heat

اگر نمی توانید منتظر گرم شدن اتاق خود باشید، Honeywell Uber Heat به سرعت این کار را انجام می دهد. اندازه ی هیتر بسیار جمع و جور بوده که امکان حمل و نقل آن را با راحتی هر چه تمام تر فراهم کرده است. ترموستات نیز قابل تنظیم خواهد بود. این هیتر کاربردی ۳۵ دلار قیمت دارد.

۲


+ Lasko 6435 Designer Series

اگر در کنار کاربرد، به دکوراسیون منزل خود نیز اهمیت می دهید. این هیتر سرامیکی به شکل یک گلدان انتخاب مناسب تری خواهد بود. لازم به ذکر است که هیتر برای پخش کردن بهتر گرما، نوسان می کند. از طرف دیگر دستگاه مجهز به یک تایمر خودکار برای قطع اتوماتیک حرارت دهی است و لازم نیست نگران مصرف بیش از حد انرژی باشید. این هیتر ۴۶ دلار قیمت دارد.

۳


+ Honeywell 360 Degree Digital Forced Heater

این دستگاه به خاطر طراحی دایره ای شکل خود، چندان برای گرمایش نقطه ای مناسب نیست اما می تواند محدوده ی کوچک اطراف خود را گرم کند. Honeywell 360 Degree Digital Forced Heater مجهز به تایمر و چندین تنظیمات دیگر است که استفاده از آن را برای کاربر جذاب تر خواهد کرد. این هیتر ۵۰ دلار قیمت دارد.

۴


+ Honeywell HZ-7300 Cool Touch Oscillating Heater

در این بخاری نیز از سیستم نوسانی برای انتشار بهتر گرما استفاده شده است. البته می توانید این نوسان را در تنظیمات دستگاه قطع کرده تا گرمای مستقیم و متمرکز در یک محدوده ی کوچک مشخص دریافت کنید. چراغ های ال ای دی کار گذاشته شده در قسمت بالایی هیتر، ویژگی مناسبی برای نشان دادن دقیق درجه ی حرارت است. این هیتر کاربردی ۵۰ دلار قیمت دارد.

۵


+ Broan-NuTone 6201

فولاد ضد زنگ به کار رفته در ساخت این هیتر، آن را برای استفاده در هر شرایطی مستحکم کرده است. ایمنی Broan-NuTone 6201 با بهره گیری از سنسور های ویژه تضمین شده است و لازم نیست نگران سوختن انگشت هایتان باشید. این هیتر برای حرارت دهی مستقیم مناسب تر است تا این که بخواهید کل یک اتاق را با آن گرم کنید. Broan-NuTone 6201، ۵۳ دلار قیمت دارد.

۶


+ DeLonghi DCH5090ER Safe Heat

برای آن هایی که کمی تنبل هستند این هیتر انتخابی هیجان انگیز خواهد بود چرا که قابلیت کنترل از راه دور دارد! درجه حرارت حتی از فاصله ی دور نیز قابل خواندن بوده و نمایشگر ال ای دی کار گذاشته شده در بخش جلوی دستگاه، ظاهری مدرن به آن بخشیده است. این هیتر ۶۰ دلار قیمت دارد.

۷


+ Presto Heat Dish

Presto Heat Dish نسبت به سایر هیتر های لیست از ظاهری متفاوت برخوردار است. در واقع همین شکل ظاهری است که جهت انتشار گرما را مشخص می کند و برای حرارت دهی نقطه ای بسیار مناسب خواهد بود. قیمت ۷۲ دلاری این هیتر در برابر کیفیت آن، منطقی به نظر می رسد.

۸


+ Mr. Heater F232000 MH9BX Buddy

این هیتر جالب که سوختش پروپان است، برای آن هایی که در سرما گیر افتاده اند و دسترسی به پریز برق نیز ندارند، همچون فرشته ی نجات می ماند! Mr. Heater F232000 MH9BX Buddy، ۸۵ دلار قیمت دارد.

۹


+ Crane Mini Fireplace Heater

Crane Mini Fireplace Heater را که ۸۵ دلار قیمت دارد، می توان زیبا ترین مورد این لیست به حساب آورد. طراحی این هیتر درست مانند آن است که آتشی واقعی روشن کرده باشید و می تواند دکوراسیون خاصی به اتاقتان بدهد.

۱۰


+ Vornado AVH10 Vortex Heater

اگر از سر و صدا بیزار هستید، این هیتر گزینه ای قطعی برای شما خواهد بود. هیتر مجهز به سیستم گردش هوا بوده که از این طریق حرارت تولید شده را در محدوده ی وسیع تری به صورت یکنواخت پخش می کند. Vornado AVH10 Vortex Heater، ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

۱۱


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا