پرواز با لوکس‌ترین هواپیمای اختصاصی جهان (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – همکاری نزدیک با مشتریان و ایجاد تغییرات بر اساس بازخوردهای مسافران گروه طراحی شرکت هواپیماسازی امبرائر را ترغیب کرد دو مدل جدید از بهترین محصولات خود را در سری هواپیماهای فنوم و لگسی ارایه دهند. کابین‌های راحت و بی‌نظیر با طراحی زیبا و هنرمندانه مهم‌ترین قابلیتی بود که در نسل جدید جت‌های خصوصی این شرکت مورد توجه قرار گرفت.

سری هواپیماهای فنوم تعریف جدیدی از هواپیماهای خصوصی محسوب می‌شود که امبرائر قابلیت‌های سنتی را به صورت لوکس، کاربردی و با نماد جدید ارایه می‌دهد. در دنیای پیچیده و پیشرفته امروزی، چنین گامی از جانب مشتریان می‌تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

آنچه که امبرائر در این محصولات جدید ارایه کرده است را با عنوان «امکانات لوکس هوشمند» معرفی می‌کند و در این جت‌ها سادگی، آرامش، احساس امنیت و … را در یک کابین خصوصی به نمایش می‌گذارد و سهولت در استفاده از خدمات را ارایه می‌کند.

در سری جت‌های لگسی شرکت امبرائر سعی کرده است برخی خدمات کاملا جدید و متفاوت را ارایه دهد. از جمله آنها می‌تواند به یک کابین بسیار پیشرفته و یک سطح کاملا باز اشاره کرد که به صورت مستقیم به بخش انبار متصل می‌شود و این بخش فضای بین محل نشستن مسافران و کابین خلبان را از یکدیگر مجزا می‌کند.

تجربه پرواز با سری هواپیماهای لگسی بسیار متفاوت است و راحتی، احساس ارامش و در دسترس بودن همه خدمات مورد نیاز به صورت لوکس از مهم‌ترین قابلیت‌های آن محسوب می‌شود. جت جدید سری لگسی در نمایشگاه مرکز ملی حمل و نقل هوایی آمریکا (NBAA) بسار مورد توجه قرار گرفت و برند امبرائر را در بخش هواپیماهای خصوصی لوکس به طور قابل ملاحظه معرفی کرد.

یکی از بهترین جت‌هایی که شرکت برزیلی امبرائر ساخته است لینیج ۱۰۰۰E نام دارد که مهم‌ترین قابلتی‌های آن به قرار زیر معرفی می‌شود.

خانه آرام دور از خانه شخصی

تجربه سفر با هواپیمای لوکس Lineage 1000E

قابلیت‌های داخلی کابین

کابین‌های آرام و راحت

فضای خوشامدگویی

سوئیت اختصاصی

سرویس بهداشتی VIP

ظرافت منحصر به‌فرد

سیستم هوشمند Honeywell Ovation

بخش مخصوص حمل بار

این پرنده آهنی بزرگترین بخش مخصوص حمل بار در بین تمام جت‌های خصوصی موجود در جهان را دارا می‌باشد و این قابلیت آن را از همه هواپیماها مجزا کرده است.

طراحی خارجی

خروج از نسخه موبایل