دستبند هوشمند برای آموزش کدنویسی به کودکان (+عکس)

این دستبند هوشمند به فناوری ارتباطی بلوتوث مجهز شده است که به کودک امکان می‌دهد به صورت همزمان با هشت فرد دیگر ارتباط برقرار کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – دستبندهای هوشمند از مدت‌ها قبل مورد توجه قرار گرفتند و هر کدام از آنها قابلیت‌ها و کاربردهای مختلف داشتند. این دستبندهای مختلف برای کودکان و نوجوانان کاربردهای فراوان داشتند و هر کدام از آنها بسته به قابلیت‌های خود در سال‌های اخیر در قالب ابزار کاربردی مورد استفاده قرار گرفتند. آخرین مدل از این محصول که در خانواده فناوری‌های پوشیدنی طبقه‌بندی می‌شود نوعی دستبند است که مزایای آموزشی فراوانی را به همراه می‌آورد.

Jewelbots (1)

این محصول جدید Jewelbots نام دارد که با طرحی زیبای خود مورد توجه قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک ابزار تعاملی و آموزشی، اصول کدنویسی را به کودکان یاد دهد.

Jewelbots (4)

دستبند کدنویسی هوشمند توسط «سارا چیپس» و «بروک مورلند» طراحی و ساخته شده است. خانم چیپس که مدیرعامل شرکت سازنده این دستبند محسوب می‌شود از زمان کودکی خود به کدنویسی علاقه ویژه داشت و همین مسئله باعث شد او محصولی را بسازد تا کودکان بتوانند با این علم آشنا شوند. او در سال ۲۰۱۰ میلادی شرکت غیرانتفاعی Girl Develop را تاسیس کرد و از طریق آن فناوری‌های هوشمند مختلفی را در اختیار زنان گذاشت.

این دستبند هوشمند هم‌اکنون توسط گروهی از کودکان به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نحوه کار کردن آن بسیار آسان است. روی بلند پلاستیکی این دستبند سیستم‌های الکترونیکی و چراغ‌های LED کار گذاشته است و نقش گل روی آن چاپ شده است.

Jewelbots (2)

این دستبند هوشمند به فناوری ارتباطی بلوتوث مجهز شده است که به کودک امکان می‌دهد به صورت همزمان با هشت فرد دیگر ارتباط برقرار کند و زمانی که هر یک از افراد نزدیک او قصد برقراری ارتباط را دارند، رنگ دستبند عوض شود. کودکان می‌توانند با یاد گرفتن کدهای ساده در این دستبند به یکدیگر پیام‌های رمزگذاری شده بفرستند که این پیام‌ها از طریق چراغ‌های LED و سیستم‌های لرزاننده ارسال می‌شوند.

Jewelbots (5)

دستبند هوشمند Jewelbots از طریق یک اپلیکیشن مخصوص به گوشی هوشمند متصل می‌شود تا بتوان از آن به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده کرد. کودکان می‌توانند با استفاده از کدهای اتفاقی برای Jewelbots خود برنامه‌ریزی کنند و آن را به اشکال مختلف مورد استفاده قرار دهند. به عنوان مثال، کودکان با این کدگذاری‌های ساده می‌توانند از طریق دستبند خود در جریان آخرین اخبار آب و هوا قرار بگیرند یا اینکه روی اینستاگرام مطلب منتشر کنند.
df44dbb4f83c43f33e0a93438b7e3a98_original

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا