سریع‌ترین و قوی‌ترین خودرو بنتلی عرضه شد (+عکس)

مدل ۲۰۱۷ خودرو Continental Supersports قادر است در ۳.۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۶۰ مایل برساند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت تولیدکننده خودروهای لوکس و دست‌ساز بنتلی ۲۰۱۷ Continental Supersports را به عنوان سریع‌ترین و پرقدرت‌ترین محصول ساخته شده در تاریخ فعالیت‌های خود معرفی کرد.

این مدل که در قالب خودروهای کوپه با قابلیت باز شدن سقف معرفی شده است، مدل جدیدتر محصولی با همین اسم محسوب می‌شود که سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شده بود.

شرکت بریتانیایی بِنتلی این بار برای آخرین محصول خود موتور دوگانه توروبو-شارژ با توان ۶.۰ لیتر را در نظر گرفته است که با توان ۷۰۰ اسب بخار فعالیت می‌کند. این موتور ۱۲ سیلندر چهار چرخ اتومبیل را از طریق سیستم انتقال قدرت هشت سرعته به حرکت درمی‌آورد.

مدل ۲۰۱۷ خودرو  Continental Supersports قادر است در ۳.۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۶۰ مایل برساند و حداکثر سرعت آن ۲۰۹ مایل بر ساعت اعلام شده است. به عبارت دیگر می‌توان گفت این خودرو در ۳.۴ ثانیه سرعت خود را به ۹۶.۵ کیلومتر می‌رساند و حداکثر سرعت آن ۳۳۶.۳ کیلومتر است.

مدل ویژه این خودرو با سقف متحرک در ۳.۷ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۶۰ مایل می‌رساند و حداکثر سرعت آن هم ۲۰۵ مایل اعلام شده است.

مهندسان شرکت بنتلی تلاش فراوان انجام دادند تا میزان ایمنی در این محصول در حالتی که راننده با حداکثر سرعت به جلو حرکت می‌کند، به حداقل برسد. به همین خاطر در Supersports از سیستم گشتاور برداری که پیش‌تر در مدل Continental GT3-R دیده شده بود، استفاده شده است. سیستم ترمز خودرو نیز از نوع کربن‌های سرامیکی است.

بدنه خودرو Supersports از جنس فیبرهای کربنی ساخته شده است که این ماده مقاوم سپر و کاپوت جلو، صندوق عقب، دریچه‌های تهویه هوا، و سپر عقب را تشکیل می‌دهند. سیستم ضربه‌گیر عقب در این خودرو نیز نسبت به مدل قبلی بسیار پیشرفت کرده است و چراغ‌های تیره در آن باعث شده‌اند علاوه بر زیبایی خودرو، میزان نوردهی آن افزایش یابد. در کنار موارد یاد شده، لاستیک‌های ۲۱ اینچی خودرو استحکام، تعادل و قدرت مانور آن را به میزان قابل ملاحظه افزایش می‌دهد.

بخش داخلی خودرو نیز بسیار زیبا طراحی شده است. خریداران می‌توانند تزیین داشبورد و بخش داخلی خودرو را به میل خود با یکی از دو گزینه چوب یا فیبر کربنی انتخاب کنند. در غیر این صورت شرکت Mulliner که یکی از زیرمجموعه‌های بنتلی محسوب می‌شود به خریداران امکان داده است تا به صورت سفارشی از هر جنسی که می‌خواهند، کابین داخلی را تزیین کنند.

فروش خودرو لوکس Continental Supersports طی چند هفته پیش‌رو آغاز می‌شود. هنوز هیچ خبری در مورد قیمت این محصول منتشر نشده است.

bentley-continental-ss-2_653

bentley-continental-ss-3_653

bentley-continental-ss-4_653

bentley-continental-ss-5_653

bentley-continental-ss-6_653

bentley-continental-ss-7_653

bentley-continental-ss-8_1600

bentley-continental-ss-9_1600

bentley-continental-ss-10_653

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا