برگزاری مراسم رونمایی محصولات ایسر در کشور

روز گذشته همایشی به مناسبت چهل سالگی برند ایسر در تهران برگزار و آخرین محصولات این کمپانی در حضور خبرنگاران و نمایندگی‌های این شرکت معرفی شد.

موبنا – ایسر با همکاری سازگار ارقام محصولات جدید خود را به صورت رسمی در بازار عرضه خواهد کرد.
این مراسم روز گذشته در باشگاه دیپلماتیک وزارت خارجه برگزار و ۴۰ سالگی کمپانی ایسر گرامی داشته شد. در این مراسم تمامی محصولات فعلی ایسر در بازار ایران شامل انواع لپ‌تاپ، مانیتور، تبلت و ویدیو پروژکتور معرفی شد. اما اولین سخنران این مراسم سعید فرازمند، مدیر کل فروش و توسعه بازار ایران بود که به توضیح وضعیت فعلی کمپانی ایسر در بازار جهانی پرداخت.
وی افزود: ایسر سال‌هاست که در ایران حضور دارد اما این کمپانی به تازگی حضور رسمی خود را در بازار ایران تجربه می‌کند. این کمپانی تا به امروز نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار هزینه تحقیق و توسعه محصولات خود کرده است و از لحاظ ثبت پتنت مقام چهارم را در کشور تایوان دارد.
فرازمند افزود در حال حاضر ایسر در بازار خاورمیانه و آفریقا با ۳۷ درصد مالکیت بازار، رتبه اول میزان فروش را دارد. از این میزان ۵۷ درصد میزان فروش ایسر مربوط به لپ‌تاپ، ۱۶ درصد مربوط به کامپیوترهای رومیزی، ۱۴ درصد نمایشگرهای کامپیوتر، ۵ درصد مربوط به تبلت و ۱ درصد مربوط به تلفن های هوشمند است. در حال حاضر ایسر تمرکز اصلی خود را در بازار منطقه بر روی دستگاه‌های گیمینگ گذاشته است. در حال حاضر سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچی دنیا محصولی از ایسر است که Swift 7 نام دارد.
اما بعد از توضیحات فرازمند نوبت به بهروز اصلاحی، مدیر نوت‌بوک و تبلت شرکت سازگار در شروع صحبت‌های خود گفت که ایسر با نام‌گذاری هر سری از لپ‌تاپ‌های خود، کاربرد و کارایی آن را شفاف کرده است. وی افزود سری Spin به سری لپ‌تاپ‌های ایسر با قابلیت چرخش صفحه نمایش، سری Aspire محصولات تجاری ایسر، سری Swift اولترابوک‌های ایسر و در نهایت سری Switch به لپ‌تاپ‌های جداشونده ایسر گفته می‌شود.
با توجه به تمرکز ایسر بر روی لپ‌تاپ‌های ویژه علاقه‌مندان به بازی، سری Predator عرضه شده است. در حال حاضر لپ‌تاپ Predator 21x شاخص‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسر به شمار می‌رود. در این لپ‌تاپ از تراشه نسل ششم اینتل و سنسور ردیاب چشم بهره برده شده است. در ادامه اصلاحی به معرفی لپ‌تاپ‌های سری Swift ایسر پرداخت که به زودی بررسی تخصصی این لپ‌تاپ ها را در جی‌اس‌ام مشاهده خواهید کرد.
در پایان این مراسم فرازمند تاکید کرد که نشان رسمی بودن محصولات ایسر در ایران، گارانتی سازگار ارقام بوده و خریداران می‌توانند تمامی محصولات ایسر را از این گارانتی خریداری کنند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا