تصاویر و مشخصات LG G6 منتشر شد + عکس

منابع آگاه تصاویر جدیدی را منتسب به گوشی هوشمند LG G6 منتشر کردند که طراحی متفاوت این محصول را به نمایش می‌گذارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این تصاویر توسط حساب کاربری صاحبنام OnLeaks@ در توئیتر منتشر شد و البته همه این تصاویر به صورت گرافیکی طراحی شده بود و مدل نهایی گوشی ساخته شده را نشان نمی‌داد. بر اساس این تصاویر گفته شد ال‌جی طراحی پازلی برای گوشی‌های هوشمند را کنار گذاشته است تا شرکت لنوو/موتورولا روی آن تاکید داشته باشد.

lg-g6-1

با این تفاسیر در جدیدترین خبرها مشخص شد گوشی هوشمند LG G6 نمایشگر لمسی ۵.۳ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. نمایشگر این گوشی به صورت تخت طراحی شده است و شرکت کره‌ای تراشه Snapdragon 835 را برای آن در نظر گرفته است.

lg-g6-2

این گوشی هوشمند در قسمت پشت خود دو حسگر مجزای دوربین دارد و فلش آن هم دوگانه است. این تصاویر همچنین حسگر اثرا نگشت گوشی را در قسمت پشت آن نشان می‌دهد و سیستم ورودی USB-Type C در آن دیده می‌شود. در کنار این ورودی جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری هدفون هم جاسازی شده است.

lg-g6-3

کارشناسان می‌گویند ال‌جی سال سختی را پیش‌رو دارد و به همین خاطر پیش از آنکه رقیب کره‌ای اصلی آن یعنی Galaxy S8 وارد بازار شود، تصمیم دارد در ماه مارس گوشی هوشمند G6 را به دست کاربران برساند.

lg-g6-4

lg-g6-5

lg-g6-6

lg-g6-7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا