رونمایی از گوشی های جدید جیونی در چین (+عکس)

جیونی یک شرکت ارتباطات و تجهیزات با مسئولیت محدود است که علاوه بر این ها به تولید تلفن های همراه هوشمند نیز می پردازد. این کمپانی در سپتامبر سال ۲۰۰۲ در شنژن، استان گوانگدونگ کشور چین تاسیس شد.

موبنا، رکسانا دانیالی – اهداف این شرکت در سال ۲۰۱۰ به سمت طراحی و تولید گوشی های هوشمند باریک تر معطوف شد و هم اکنون می توان آن را یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در چین به حساب آورد.
جیونی؛ کمپانی سازنده ی گوشی های هوشمند به تازگی از پرچم دار جدید خود رونمایی کرد. M2017 یک گوشی هوشمند ۵.۷ اینچی با برخورداری از پردازنده ی هشت هسته ای اسنپ دراگون ۶۵۳ ساخت شرکت کوالکوم، به رام ۶ گیگا بایتی مجهز شده است. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند از حضور دو باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری بهره می برد که در مجموع ظرفیتی ۷۰۰۰ میلی آمپری به آن بخشیده اند. قیمت M2017، ۶.۹۹۹ یوان معادل حدودا ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. تاریخ مشخصی برای ورود این گوشی هوشمند به بازار های خارج از چین اعلام نشده است. گفته می شود که M2017 در نمایشگاه جهانی گوشی همراه که اوایل ماه فوریه در بارسلونا؛ اسپانیا برگزار خواهد شد، حضور پیدا می کند.
این شرکت همچنین اقدام به تولید نسخه ای محدود به قیمت ۱۶۹۹۹ یوان کرده که قسمت پشتی آن از جنس پوست تمساح است و در ادامه تصویر آن را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این حافظه ی داخلی نیز به ۲۵۶ ظرفیت گیگا بایت ارتقا پیدا کرده است. در یک حرکت تجاری مشابه، کمپانی هوآوی هم از جدید ترین نسخه محدود سری Mate 9 پرده برداری کرده است. قیمت این گوشی هوشمند ۸۹۹۹ یوان بوده و با همکاری کمپانی لوکس پورشه؛ شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی طراحی شده است.

۱

رونمایی از M2017 در جشن معرفی محصول که در استان هاینان کشور چین به تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۱۶ برگزار شد.

۲

نوشته های مشابه

M2017 که جنس قاب پشتی آن از پوست گاو است.

۳

“نگاهی به وضعیت بازار گوشی هوشمند جیونی در هند”
طبق بررسی های انجام شده، طی سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۶ در حالی که بازار جهانی گوشی های هوشمند رشد متعادل ۵ درصدی در سطح فروش را تجربه می کند، ارسال محموله های گوشی هوشمند به هند ۲۳ درصد افزایش داشته است. تقریبا یک سوم از دستگاه های موبایلی هوشمند ارسال شده به هند، شامل برند های چینی می شوند. فروش گوشی های هوشمند در این کشور در سه ماهه پایانی سال جاری، ۳۲.۳ میلیون دستگاه بوده که نسبت به سه ماهه قبلی ۱۷.۵ درصد رشد داشته است.
این کمپانی اعلام کرد که به زودی بودجه ای ۷۳.۸ میلیون دلاری برای ساخت کارخانه در دومین کشور پرجمعیت دنیا، اختصاص خواهد داد. این کارخانه ها که در شمال هند ساخته می شوند، احتمالا ظرف دو سال آغاز به کار کرده و ظرفیت سالیانه ی تولید آن ها نیر به مرز ۳۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند خواهد رسید.

۴

 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا