اپ هایی برای عاشقان طعم قهوه! (+لینک دانلود)

قهوه از جمله نوشیدنی های محبوبی است که در هر کشوری شمار زیادی طرفدار دارد. از این رو کیفیت قهوه و نحوه ی آماده سازی آن تاثیری مستقیم بر طعمش خواهد داشت و این مورد نیز برای عاشقان قهوه بسیار با اهمیت است.

موبنا، رکسانا دانیالی – در واقع باید حرفه ای باشید تا بتوانید قهوه ای خوش طعم آماده کنید. البته روش های مختلفی برای یادگیری اصول تهیه ی این نوشیدنی شگفت انگیز وجود دارد. اگرچه ممکن است پروسه ی دم کردن قهوه آسان باشد اما تکنیک های ویژه ای را شامل می شود که باید از آن ها اطلاع داشت. شاید تعجب کنید اما تکنولوژی این بار هم جای خود را میان علاقه مندان قهوه باز کرده است و می تواند نقش مفیدی در تجربه ی نوشیدن قهوه ای خوش طعم تر داشته باشد. از این رو در ادامه به معرفی بهترین اپ های موجود در این زمینه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.


+ Baristame

این اپ شامل ابزار های آموزشی متنوعی برای یادگیری انواع روش های تهیه ی قهوه است که می تواند به خوبی با سلیقه شما جفت و جور شود. اطلاعات دقیق زمان، روش های لازم و حتی درجه ی آب نیز در اختیار علاقه مندان قرار داده می شود. نکاتی در مورد روند تولید قهوه و موضوعات مشابه هم وجود دارد که البته برای استفاده از آن ها بهتر است به زبان انگلیسی مسلط باشید. این برنامه برای سیستم عامل اندروید قابل دانلود خواهد بود.

۱


+ VST Coffee Tools

برای افراد حرفه ای و صاحبان کافه ها، این برنامه یک ابزار دقیق خواهد بود که می تواند شما را در راستای بهترین استخراج ممکن از قهوه هایتان یاری دهد. اگرچه ممکن است این اپ کمی گران باشد اما برای استفاده ی حرفه ای ها، علاقه مندان و متخصصان قهوه بسیار مناسب است. پس از مدتی دیگر نیازی به پیروی از دستور العمل های اپ نخواهید داشت و به راحتی بهترین طعم ممکن را به دست می آورید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس است.

۲


+ Acaia Coffee

این برنامه نیز از سری اپ های راهنما برای تهیه ی یک فنجان قهوه ایده آل بوده و برای هر دو گروه افراد مبتدی و حرفه ای قابل استفاده خواهد بود. با به کار گیری توصیه های برنامه، می توان تلاش و انرژی خود را در راستای دست یابی به یک طعم منحصر به فرد به کار گرفت. از دیگر امکانات این اپ می توان به امکان ذخیره سازی اطلاعات مهم و یادداشت هایی که بر می دارید اشاره کرد. Acacia Coffee نیز برای هر دو دستگاه های اندرویدی و آی او اس در دسترس خواهد بود.

۳


+ Coffee Nerd

Coffee Nerd شما را با اطلاعاتی همچون زمان مناسب، مقادیر صحیح قهوه و روش های متنوع یاری می دهد. این اپ نیز امکان ذخیره سازی اندازه گیری های انجام شده و داده های به دست آمده را در اختیار کاربر قرار می دهد. در نتیجه می توانید هر بار قهوه محبوب خود را طبق داده هایی که به دست آورده اید، آماده کرده و نوش جان کنید و برای تهیه ی آن نیاز به صرف زمان کمتری خواهید  داشت. متاسفانه این برنامه تنها برای سیستم عامل اندروید در دسترس است.

۴


+ Bloom Coffee Timer

استفاده از تایمر ابزاری است که می تواند کمک مهمی به ویژه در مورد افراد مبتدی باشد. این برنامه اپی است که دقیقا چنین امکانی را برایتان فراهم می کند. اگرچه اغلب گوشی های هوشمند و تبلت ها به خودی خود تایمر دارند اما این اپ منحصرا مخصوص آماده سازی و تهیه قهوه طراحی شده است. زمان سپری شده و یا باقی مانده تا آماده شدن یک فنجان قهوه ی با کیفیت به کاربر نمایش داده می شود. Bloom Coffee Timer به قیمت ۲.۹۹ دلار برای سیستم عامل آی او اس قابل دانلود است.

۵


+ KoHi Pour Over Coffee Brewing

این اپ ابزاری کاربردی برای ذخیره سازی بهترین پارامتر های به دست آمده در تهیه ی انواع قهوه خواهد بود. ۲.۹۹ دلار قیمت دارد و می تواند توسط افراد حرفه ای و همچنین کسانی که در خانه و برای مصرف شخصی قهوه درست می کنند، مورد استفاده قرار بگیرد. همانند اپ های دیگر این برنامه نیز از وجود دستور العمل های مختلف، ماشین حساب اندازه گیری مقادیر صحیح و همچنین تایمر بهره می برد. علاوه بر تمام این ها، امکان به اشتراک گذاری پارامتر های مورد علاقه ی هر فرد با دوستانش نیز فراهم آمده است. این اپ برای سیستم عامل آی او اس قابل دانلود خواهد بود.

۶


+ Coffee Timer!

به عقیده اغلب افراد متخصص در این زمینه، زمان از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که برای تهیه ی یک فنجان قهوه عالی باید به آن توجه ویژه داشت. اگر به دنبال یک برنامه رایگان برای دستگاه آی او اس خود هستید، این اپ انتخابی مناسب خواهد بود. اطلاعات گسترده ای مانند زمان مورد نیاز آماده سازی قهوه، دستور العمل مناسب برای تهیه انواع متنوع قهوه و دستگاه های مختلف در اختیار علاقه مندان قرار داده می شود. کافیست مراحل را به درستی طی کنید تا به طعم مورد نظر خود دست یابید.

۷


Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا