بهترین بازی های موبایلی برای سفر های طولانی

اصلی ترین موردی که اغلب افراد در مسافرت های طولانی از آن ناراضی هستند، زمان زیادی است که باید تا رسیدن به مقصد سپری کنند. مخصوصا اگر اهل کتاب خوانی و یا لذت بردن از مناظر اطراف نباشید، زمان برایتان دیر تر می گذرد.

موبنا، رکسانا دانیالی – این جاست که گوشی هوشمند شما به دادتان می رسد! بازی های جذاب زیادی وجود دارند که می توانند موجبات سرگرمی افراد علاقه مند را برای ساعت ها فراهم کنند. از این رو در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین بازی های موبایلی می پردازیم که سفری راحت تر را برایتان رقم خواهند زد و چندان متوجه طولانی بودن مسیر نخواهید شد.


+ Osmos

Osmos یک بازی جالب مبتنی بر فیزیک است که بازیکن را با پاداش های شگفت انگیز در یک دنیای داروینی سرگرم می کند. باید موجودات کوچک تر را انتخاب کرده و برای بقا به آن ها کمک کنید. البته حواستان را به شکارچیان بزرگ تر نیز جمع کنید. بازی شامل ۷۲ مرحله در دو حالت مختلف است که محیط های جذاب و متنوعی را مانند منظومه ی شمسی در اختیار بازیکن قرار می دهد. Osmos برای سیستم عامل اندروید نیز مانند سیستم عامل آی او اس به صورت رایگان در دسترس است.
۱


+ Super Hexagon

Super Hexagon را می توان پیچیده ترین و در عین حال ساده ترین بازی این لیست به شمار آورد! این بازی از قوانین ساده ای پیروی می کند اما باید تمام حواستان را به آن جلب کره و دنیای خارج را فراموش کنید. Super Hexagon برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس قابل دانلود است اما متاسفانه رایگان نیست.

۲


+ Subway Surfers

Subway Surfers از جمله بازی های محبوب اغلب رده های سنی است که طرفداران زیادی نیز دارد. اگر طرفدار بازی های پرجنب و جوش باشید، این مورد کاملا برایتان مناسب خواهد بود. بازیکن باید در مسیر مشخصی که برایش نشان داده می شود، بدود و تا جایی که می تواند سکه و همچنین سورپرایز های دیگر بازی را جمع کند. نکته جالب این است که بازی هیچ محدودیتی برای تمام شدن ندارد و تا جایی که به موانع برخورد نکنید، توانایی ادامه خواهید داشت. این بازی برای سیستم عامل اندروید و آی او اس به صورت رایگان در دسترس است.

۳


+ Knights of pen and paper

این بازی رایگان با شخصیت های انیمیشنی و هیولا های جذاب خود، گزینه مناسبی برای گذران سریع زمان در طول سفری طولانی خواهد بود. البته Knights of pen and paper فقط مخصوص ویندوز طراحی شده بود اما نسخه ی قابل اجرای آن بر دستگاه های اندرویدی و آی او اس نیز تولید شده است. بازیکن می تواند در مبارزه ی مورد علاقه ی خود شرکت کرده و هیولا های مختلف را کنترل کند. ۱۲ حالت متنوع، ۵۰ هیولا و ۱۵۰ مرحله ی مختلف نیز وجود دارد. همچنین قابلیت شخصی سازی داستان بازی نیز در اختیار بازیکن ها قرار داده شده است.

۴


+ Lexathon

Lexathon یک بازی اعتیاد آور با کلمات است که با بیش از ۱۰۰۰۰۰ پازل، قابلیت بالایی در سرگرم کردن مخاطب خود دارد. زمان هر مرحله از بازی محدود است در نتیجه انگیزه بازیکن برای تکمیل مرحله در موعد مقرر بسیار افزایش می یابد. البته برای استفاده از این بازی باید آشنایی کافی با زبان انگلیسی داشته باشید. در این صورت با یک تیر می توانید دو نشان بزنید، نخست آن که زبان انگلیسی تان را تقویت خواهید کرد و دوم آن که سفر طولانی خود را راحت تر سپری می کنید. Lexathon برای دستگاه های اندرویدی قابل دانلود است.

۵


+ Room

این بازی شما را در فضای یک اتاق قرار می دهد و هدف گشودن یک قفل محکم است. Room ذهنتان را به کار می گیرد و از طریق پشت سر گذاشتن چالش های مختلف آن می توانید به هدف بازی یعنی باز کردن قفل نزدیک تر شوید. Room رایگان نیست اما برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید در دسترس است.

۶


+ Unblock Me

این مورد نیز یکی دیگر از بازی های پازلی سرگرم کننده است که برای گذران سریع تر زمان در مسافرت های طولانی، توصیه می شود. هدف Unblock Me خارج کردن مهره ی قرمز از میان سایر مهره ها است. ۴۲۰۰ پازل در سطوح مختلف مبتدی تا حرفه ای در این بازی تعبیه شده اند. دو حالت چالش و استراحت نیز وجود دارد که می توانید از میان آن ها طبق علاقه ی خود انتخاب کنید. Unblock Me به صورت رایگان برای کاربران دستگاه های اندرویدی و آی او اس قابل دانلود خواهد بود.

۷


+ Wind-up Knight

این بازی سه بعدی ماجراجویانه، بازیکن را در ۵۰ مرحله ی مختلف همراهی می کند. باید شاهزاده را از شر شوالیه ی سیاه نجات بدهید. بازیکن باید به سمت مقصد بدود و موانع و دشمنان را پشت سر بگذارد. سلاح ها و زره های مختلفی نیز وجود دارند که باید باز شوند. Wind-up Knight نیز یک بازی رایگان برای سیستم عامل اندروید و آی او اس است.

۸


+ Rayman: Jungle run

اگر طرفدار بازی های داستانی با تم انیمیشنی هستید، قطعا این بازی شما را به وجد خواهد آورد. مراحل جدیدی نیز برای جذاب تر شدن بازی به آن افزوده شده است. Rayman: Jungle run امکانات مختلفی را در اختیار بازیکن قرار می دهد از جمله گرافیک منحصر به فرد، جهان های متنوع برای ماجراجویی و همچنین قدرت هایی که در روند بازی بازگشایی می شوند. این بازی برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید قابل دانلود و اجرا خواهد بود. نکته جالب توجه این است که بازی برای هر رده ی سنی به طرز شگفت آوری جذابیت دارد. از این رو یکی از بهترین روش های سرگرم شدن کودکان و همچنین والدین آن ها در سفر های طولانی، قطعا همین بازی خواهد بود. امکان انتخاب از میان شخصیت های زیبا و محبوب نیز وجود دارد.

۹


Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا