Pokemon Go روی ساعت هوشمند اپل

تابستان امسال Pokemon Go در دنیای بازی‌های موبایلی انقلاب تازه ایجاد کرد و برای نخستین بار این امکان را فراهم کرد تا ماجرای بازی را در فضای پیرامون خود دنبال کنند و همین مسئله اپلیکیشن مربوطه را به محبوب‌ترین بازی جهان تبدیل کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این بازی تاکنون برای گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی مبتنی بر اندروید و iOS عرضه شده بود و هم‌اکنون قرار است صاحبان ساعت هوشمند اپل هم از آن استفاده کنند.

طی چند ماه اخیر شایعات فراوان منتشر شد که نشان می‌داد شرکت Niantic به عنوان توسعه‌دهنده این بازی پروژه عرضه آن برای ساعت هوشمند اپل را متوقف کرده است. با این وجود شرکت مذکور هم‌اکنون با یک بیانیه رسمی اعلام کرد نسخه ویژه این بازی متناسب با Apple Watch در دست تکمیل است و به زودی عرضه می‌شود.

pokemon-go-apple-watch-2

شرکت Niantic هم‌اکنون آخرین به‌روزرسانی خود برای سال ۲۰۱۶ میلادی را عرضه کرده است و اگر تاکنون آن را روی فروشگاه اینترنتی App Store مشاهده نکرده‌اید، طی چند روز آینده به این به‌روزرسانی دسترسی خواهید داشت.

با این به‌روزرسانی زمانی که شما آخرین نسخه بازی Pokemon Go را روی گوشی هوشمند آیفون نصب می‌کنید می‌توانید به صورت مستقیم آن را روی ساعت هوشمند خود هم مورد استفاده قرار دهید. البته توجه داشته باشید که در نسخه کنونی این امکان وجود ندارد تا Pokemon Go به صورت مستقیم روی ساعت هوشمند اپل نصب شود و می‌بایست آن را متناسب با گوشی آیفون به کار برید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا