گوگل: از مشکلات صوتی در گوشی Pixel باخبریم

روز گذشته یکی از کارشناسان سرشناس فناوری که با نام Badmark شناخته می‌شود اعلام کرد به دلیل بروز مشکل صوتی که برای او پیش آمده است، برای چهارمین بار متوالی مجبور شد به شعبه گوگل برود و Pixel خود را عوض کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در هفته‌های اخیر دیگر صاحبان دو گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL نیز ادعا کردند که مشکل مشابه برای آنها ایجاد شده است. به گفته این کاربران، گوشی هوشمند مذکور در جریان پخش فایل‌های صوتی اختلال فراوان ایجاد می‌کند و زمانی که صدای دستگاه بلند می‌شود، امکان ادامه پخش موسیقی وجود ندارد.

این مشکل نخستین بار در تاریخ ۲۴ اکتبر در سیستم Pixel User Community گوگل ثبت شد. ولی هم‌اکنون به صورت کاملا جدی کاربران در این زمینه شکایت کرده‌اند و گوگل در پاسخ به آنها گفته است که از مشکل پیش آمده اطلاع دارد و به زودی آن را برطرف می‌کند.

pixel-and-pixel-xl-2

در بیانیه رسمی که از سوی گوگل منتشر شد، این شرکت اعلام کرد که از این مشکل باخبر است و به زودی برای حل آن اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

گوگل در این خصوص گفت: «به دنبال افزایش انتشار گزارش‌ها توسط کاربران، گروه ما تحقیقات خود را آغاز کرد و از این مشکل آگاهی کامل پیدا کرد. ما به زودی با به‌روزرسانی خود مشکل مذکور را برطرف می‌کنیم».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا