با این اپ ها به ارتقا سطح شادمانی خود کمک کنید! (+عکس)

امروز نیز با پیشرفت تکنولوژی در حوزه ی برنامه های موبایلی همراه می شویم و سری به اپ های مفید برای تجربه یک زندگی شاد تر خواهیم زد.

موبنا، رکسانا دانیالی – خیلی از مواقع برای آن که شاد تر، قوی تر و سر زنده تر از گذشته باشیم، نیازمند تغییر هستیم و این تغییر خود یک جرقه برای آغاز می طلبد. زندگی همیشه آسان نیست و هنگامی که به طور روزمره درگیر سختی هایش می شویم، اغلب پذیرفتن تغییر مقداری مشکل می شود. از این رو باید روشی آرام و پیوسته را برای هماهنگ شدن با تحولات جدید پیدا کرد که علاوه بر این ها تاثیر گذاری بالایی نیز داشته باشد. یکی از بهترین راه ها برای دست یافتن به این مقصود، استفاده از اپ هایی است که به طور گسترده برای دستگاه های الکترونیک هوشمند طراحی و تولید می شوند. به همین دلیل در ادامه چندین برنامه ی مفید برای افزایش کیفیت زندگی شخصی و پرورش روح معرفی خواهیم کرد.


+ Simply Being

اگر تصور می کنید که طرز تفکر یکی از اصلی ترین کلید های موفقیت است، پس این اپ برای شما بسیار مفید خواهد بود. ابتدا زمان مورد نظر خود برای تمرکز و انجام تمرینات مشابه یوگا را انتخاب می کنید و سپس بر اساس آن دستور العمل مناسب را دریافت خواهید کرد. حتی می توانید به پروسه ی تمرین خود اصوات طبیعت و یا موسیقی مورد علاقه تان را اضافه کنید. این برنامه برای آیفون، آیپد، بلک بری، ویندوز و دستگاه های اندرویدی قابل دانلود است.

۱


+ Duolingo

یکی از بهترین روش ها برای تجربه احساسی مثبت تر از خود، یادگیری زبان های مختلف است. در واقع این اپ ابزاری است که توصیه می شود هر کاربر گوشی های همراه هوشمند، همراه خود داشته باشد. Duolingo برنامه ای رایگان است که می تواند زبان های مختلف از جمله فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، پرتغالی، آلمانی و ایتالیایی را به شما آموزش دهد. هر درس تنها ۸ الی ۱۰ دقیقه زمان می برد در نتیجه برای استفاده در حین فعالیت های روزانه، مناسب خواهد بود. این اپ برای سیستم عامل آی او اس و اندروید قابل دانلود است.

۲


+ Workout Trainer

تناسب اندام یکی دیگر از فاکتور هایی است که برای شاد تر زیستن معجزه خواهد کرد! تنها کافی است تمرین های مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن ها را دنبال کنید. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما ورزش و فعالیت های فیزیکی به خوبی می توانند موجب تغییرات مثبت روحی در کنار دست یابی به تناسب اندام شوند و حال و هوایتان را دگرگون سازند. این اپ برای آیفون، آیپد و دستگاه های اندرویدی قابل استفاده است.

۳


+ Nike+

Nike+ نیز یکی دیگر از اپ هایی است که شما را با ورزش آشتی می دهد. در واقع اطلاعات دقیقی از مقدار تمریناتی که انجام داده اید و زمان آن در اختیارتان قرار داده می شود. این برنامه با این که بسیار ساده است اما می تواند بیش از آن چه که فکر می کنید، موثر باشد. قابلیت به اشتراک گذاری داده های برنامه با دوستان هم وجود دارد. این اپ برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس قابل دانلود است.

۴


+ YOGAmazing

همان طور که می دانید انجام تمرینات یوگا برای آرامش اعصاب بسیار توصیه می شود. اما ممکن است مشغله های زندگی روزمره به شما اجازه عضویت در یک باشگاه مخصوص یوگا را ندهد. در این وضعیت بهترین کار استفاده از YOGAmazing خواهد بود. این برنامه شامل ۵۰ جلسه تمرین یوگا است که برای افزایش انعطاف پذیری و تعادل ذهنی- روحی- فیزیکی طراحی شده اند. هر جلسه ۲۵ دقیقه زمان می برد. قابلیت ذخیره سازی تمرینات مورد علاقه ی هر فرد نیز وجود دارد. این اپ برای آیفون، آیپد و دستگاه های اندرویدی در دسترس است.

۵


+ Office Yoga

اگر تمرینات یوگا برای آرامش ذهنی و شاد تر زیستن شما کارایی کافی داشته باشند، این اپ نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. Office Yoga شامل ۷۵ جلسه ی مختلف است که بر اساس تناسب با زمان و موقعیت هر فرد در طول روز، دسته بندی شده اند. این برنامه برای آیفون و آیپد قابل دانلود خواهد بود.

۶


+ Lumosity

پیشنهاد بعدی Lumosity است. این اپ مجموعه ای فوق العاده از بازی های ذهنی است که تلنگری مفید برای فعالیت بیشتر ماده خاکستری مغزتان محسوب می شود. استفاده روزانه از این اپ برای تقویت حافظه، ارتقا مهارت های تشخیصی و افزایش هوش بسیار مفید خواهد بود. به روح خود غذا بدهید!

۷


+ Lifetick

Lifetick اپی است که می تواند شما را به خودتان نزدیک تر کند! این برنامه تنها فعالیت هایتان را دنبال نمی کند، بلکه ضمن شخصی سازی اهداف هر فرد، وی را برای رسیدن به موفقیت های مد نظرش یاری می دهد. بخشی برای برنامه ریزی در مورد اهداف بلند مدت نیز وجود دارد که می تواند به ذهنتان نظم بیشتری ببخشد. این برنامه برای دستگاه های اندرویدی و آیفون قابل استفاده است.

۸


+ Lift

Lift اپی است که امکان پیگیری یک سری فعالیت های مورد نظر شما را فراهم می کند. تنها کافی است هر کاری که مایل به انجام آن هستید را به برنامه بدهید. هر بار که فعالیت مذکور را انجام دهید، تیک می خورد و از این طریق می توان میزان موفقیت در دست یابی به هدف خود را برآورد کرد. در نتیجه به کمک این برنامه قادر به تقویت عادت های مثبت و ترک عادات منفی خواهید بود. این برنامه برای سیستم عامل آی او اس در دسترس است.

۹


+ Instinct

این مورد یکی دیگر از راه کار های مفید برای دست یابی به آرامش ذهنی و تجربه زندگی شاد تر خواهد بود. Instinct روشی سرگرم کننده برای یادگیری ساز است و در واقع از میکروفون کامپیوتر شما برای پخش نت ها و اجرای صحیح آن ها استفاده می کند. این برنامه رایگان بوده و دروس متنوعی برای نوازندگان مبتدی و حتی حرفه ای شامل می شود. قابلیت به اشتراک گذاری قطعات ساخته شده با دوستان نیز وجود خواهد داشت.
۱۰


Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا