تبلیغات آنلاین تماشا کنید و بلیت رایگان جایزه بگیرید

اگر این دو گزینه مقابل شما قرار بگیرید که با پرداخت پول بلیت اتوبوس‌های شهری را تهیه کنید یا اینکه با تماشای آگهی‌های تبلیغاتی بلیت رایگان در اختیار بگیرید، کدام یک را انتخاب خواهید کرد؟

موبنا، رضا خواجه‌وند – یک استارتاپ آلمانی طرحی اپلیکیشن جدیدی را با نام WelectGo ارایه کرده است که به کاربران کمک می‌کند بر سر این دو راهی، تماشای آگهی‌های تبلیغاتی را ترجیح دهند.

این ابزار موبایلی یک ایده جدید را در خود جا داده است. شما در این اپلیکیشن می‌توانید بلیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس به میزانی که آگهی تبلیغاتی ویدیویی تماشا می‌کنید، امتیاز جمع کنید تا بلیت رایگان در اختیار شما قرار گیرد.

welectgo

به‌ازای هر چهار آگهی تبلیغاتی که تماشا می‌کنید یک بلیت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و تماشای هر یک از این آگهی‌ها ۲۰ ثانیه طول می‌کشد. بلیت حمل و نقل شهری آلمان برای شهر دوسلدورف ۲.۶۰ یورو قیمت دارد و بر این اساس تماشای این آگهی‌های تبلیغاتی از نظر ریالی می‌ارزد.

زمانی که این اپلیکیشن برای نخستین بار معرفی شد، یکی از سازندگان آن اعلام کرد تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۱۰۰۰ نفر آن را دانلود می‌کنند. با این وجود شرکت مذکور شگفت‌زده شده است و هم‌اکنون گفته می‌شود این اپلیکیشن بیش از ۲۰ هزار بار دانلود شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا