از این گوشی ویندوزی فقط ۱۱ دستگاه فروخته شد

ماه گذشته اعلام شد شرکت Coship’s در تلاش است با فروش گوشی هوشمند Moly X1 مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون درآمد کسب کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حقیقت هدف اصلی شرکت مذکور این بود که با ساخت این گوشی هوشمند وضعیت بازار را بسنجد و توان خود را برای حضور در این بازار تحلیل کند.

به هر حال هم‌اکنون دوره زمانی قابل ملاحظه از عرضه رسمی این گوشی هوشمند می‌گذرد و به نظر می‌رسد هیچ کاربری تمایل به خرید یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون ندارد. این مرکز که گوشی خود را با همکاری شرکتی به نام Indiegogo تولید کرد، در بیانیه مشترک خود توضیح داد که در مجموع از فروش گوشی هوشمند یاد شده حدود ۲۵۶۹ دلار درآمد کسب کرده است.

به طور کلی می‌توان گفت که در این دوره زمانی یک ماهه فقط ۱۱ نفر گوشی هوشمند Moly Z1 را مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون خریداری کردند و این مسئله نشان داد که باید این پلتفرم برای همیشه بازنشسته شود.

coship-moly-x1-2

این یکی از بزرگترین شکست ها برای عرضه یک دستگاه گوشی هوشمند ویندوزی بود. این گوشی نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی داشت و از مهم ترین قابلیت های آن پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 410 با توان ۱.۲ گیگاهرتز، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فلش LED دوگانه و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بود.

البته از همان ابتدا شرکت سازنده تایید کرده بود که کاربران پس از گذشت مدتی می‌توانند سیستم عامل دستگاه ر به ویندوز ۱۰ موبایلی به‌روزرسانی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا