اطلاعات گوشی معرفی نشده بلک‌بری لو رفت

این هفته اعلام شد شرکت بلک‌بری امتیاز تولید محصولات سخت‌افزاری خود را به صورت کامل به شرکت TCL واگذار کرده است که این شرکت گوشی‌های آلکاتل را هم تولید می‌کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بلک‌بری طی چند سال گذشته بازی را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند باخت و بر این اساس تصمیم گرفت به صورت ویژه بر سیستم‌های نرم‌افزاری و امنیتی تمرکز داشته باشد. با این توضیحات منابع آگاه اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند جدید که تحت برند بلک‌بری تولید می شود را منتشر کردند.

این گوشی هوشمند هم‌اکنون با کد BBC100-1 شناخته می‌شود و منابع آگاه می‌گویند برای آن تراشه میان‌رده Snapdragon 625 و سیستم عامل اندروید ۷ نوقا در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که برای این گوشی هوشمند صفحه‌کلید سخت‌افزاری بلک‌بری در نظر گرفته شده است، نمایشگر آن کوچک و ۴.۵ اینچی است و به زودی شرکت سازنده آن را به صورت رسمی معرفی می‌کند.

شرکت بلک‌بری روی بخش امنیت این گوشی تمرک ویژه داشته است و به همین خاطر نسخه اصلاح شده و ایمن شده اندروید روی این دستگاه نصب شده است.

لازم به ذکر است که اگرچه بخش سخت‌افزاری این گوشی هوشمند در شرکت TCL تولید می‌شود، ولی بخش نرم‌افزار آن را شرکت بلک‌بری پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا