Galaxy S8: حسگر انگشت در پشت و حسگر چشم در جلو

پرچمدار بعدی گوشی‌های سامسونگ یکی از بهترین دستگاه‌های موبایلی سال ۲۰۱۷ میلادی محسوب می‌شود و برخی قابلیت‌های آن با Galaxy Note 7 یکسان است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند در دو مدل و با نام‌های Galaxy S8 و Galaxy S8 edge روانه بازار می‌شود و از هم‌اکنون اخبار فراوانی در مورد آن منتشر نشده است.

شرکت سامسونگ این گوشی هوشمند را به گونه‌ای طراحی کرده است تا بخش اعظم سطح روی گوشی به نمایشگر لمسی اختصاص پیدا کند و به همین خاطر حسگر اثر انگشت از این بخش حذف شده است. در مقابل کاربران می‌توانند برای ورود ایمن به دستگاه موبایلی خود، حسگر اثر انگشت را در پشت دستگاه مورد استفاده قرار دهند.

یکی از روزنامه‌های کره‌ای به نام Naver در این خصوص توضیح داد که حسگر اثر انگشت پرچمدار بعدی سامسونگ به پشت بدنه و زیر دوربین اصلی منتقل شده است و البته احتمال می‌رود کاربران از این اتفاق استقبال نکنند.

galaxy-s8-1

نکته دیگر در گوشی جدید میراث Galaxy Note 7 است. سامسونگ در این گوشی هوشمند از حسگر عنبیه چشم استفاده کرده است تا کاربران در صورت تمایل از این طریق هم بتوانند قفل گوشی را باز کنند.

پیش‌بینی می‌شود فوریه ۲۰۱۷ در جریان برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2017) در بارسلونای اسپانیا از این گوشی هوشمند پیشرفته رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا