اپل با ۶۹ دلار AirPod مفقود شده را تعویض می‌کند

این روزها تصاویر ویدیویی فراوان با موضوع هدفون بی‌سیم AirPod اپل در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود و در بیشتر آنها هدفون مذکور مورد تمسخر و شوخی کاربران قرار می‌گیرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بسیاری از کاربران نگران ان هستند که این هدفون کوچک بی‌سیم گم شود و همین مسئله به موضوع اصلی این ویدیوها تبدیل شده است.

همان طور که می‌دانید اپل ورودی هدفون ۳.۵ میلیمتری را در گوشی هوشمند آیفون ۷ و ۷Plus حذف کرد و پس از گذشت چند ماه، طی هفته جاری هدفون بی‌سیم AirPod آن بالاخره وارد بازار شد. این هدفون ۱۶۰ دلار قیمت دارد و کاربران بسیار نگران هستند که آن را گم کنند.

airpod1

در صفحه اینترنتی پشتیبانی از محصولات اپل آمده است که AirPod خدمات آسیب‌دیدگی را برای مدت یک سال شامل می‌شود. با این وجود اگر کارران AirPod را گم کنند یا اینکه هدفون از گوش آنها به زمین بیفتد و آسیب ببیند، شرکت اپل مشکل را برطرف می‌کند.

اپل تصمیم گرفته است در صورت بروز مشکلات مذکور با دریافت ۶۹ دلار یک جفت هدفون بی‌سیم جدید را به کاربران بدهد. البته اگر کاربران بخواهند بیمه یک ساله برای تعمیر رایگان هدفون بی‌سیم اپل را دریافت کنند می‌بایست ۶۹ دلار دیگر بپردازند و در این میان گارانتی مخصوص باتری AirPod برای مدت یک سال ۴۹ دلار هزینه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا