فروش مدل اولیه آیفون به قیمت ۲۰ هزار دلار

برای بسیاری از کاربران جهانی زندگی در دنیای فناوری در تاریخ نهم ژانویه ۲۰۰۷ تغییر کرد و از زمانی که نخستین آیفون توسط «استیو جابز» معرفی شد، دنیای دستگاه‌های موبایلی همراه وارد دوره جدید شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – نخستین مدل آیفون گوشی هوشمندی بود که مورد استقبال همه کاربران جهانی قرار گرفت و البته، در آن زمان فقط شرکت مخابراتی AT&T با قرارداد دو ساله این محصول را عرضه می‌کرد.

آن روزها این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۴ گیگابایت به قیمت ۴۹۹ دلار و با حافظه داخلی ۸ گیگابایت به قیمت ۵۹۹ دلار به دست کاربران می‌رسد. جابز تصمیم گرفته بود در نخستین گوشی هوشمند خود به جای استفاده از شبکه مخابراتی ۳G، خدمات EDGE را در اختیار کاربران خود قرار دهد. دوربین این گوشی هوشمند ۲ مگاپیکسلی بود و هنوز قابلیت اتوفوکوس برای گوشی‌ها عرضه نشده است.

original-apple-iphon-2

به هر حال پس از گذشت ۹ سال نخستین مدل آیفون روی حراجی آنلاین eBay عرضه شده است. کاربری که این محصول را عرضه کرده، طی این دوره زمانی جعبه گوشی را باز نکرده است و به همین خاطر آیفون اصلی کاملا نو و دست‌نخورده است.

این آیفون که نمونه آن در حراجی اینترنتی مذکور وجود ندارد با قیمت ۲۰ هزار دلار عرضه شده است تا کلکسیونرهایی که به محصولات فناوری علاقمند هستند بتوانند آن را در اختیار بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا