آغاز فروش نخستین گوشی هوشمند کداک مجهز به دوربین حرفه‌ای (+عکس)

شرکت کداک (Kodak) از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین‌های دیجیتالی و فناوری‌های تصویربرداری در جهان، نخستین گوشی هوشمند خود را وارد بازار کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حالی که طی چند هفته اخیر خبرهای فراوان درمورد این محصول منتشر شد، سرانجام گوشی هوشمند Kodak Ektra به صورت رسمی عرضه شد تا در مرحله نخست همه کاربران اروپایی بتوانند آن را خریداری کنند.

kodak-ektra-2

همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، تاکید اصلی در این گوشی هوشمند روی دوربین دیجیتالی آن است و شرکت سازنده برای آن حسگر ۲۱ مگاپیکسلی را با سیستم تثبیت تصویر اپتیکال در نظر گرفته است.

kodak-ektra-3

این گوشی هوشمند شامل تراشه X20 می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن ی‌توان به رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

kodak-ektra-4

این گوشی هوشمند در نمایشگر ۵ اینچی خود تصاویر را با کیفیت ۱۹۰۲ در ۱۰۸۰ پیکسل پخش می‌کند، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و انرژی در باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری آن ذخیره می‌شود.

kodak-ektra

گوشی هوشمند Kodak Ektra برای کاربران اروپایی با قیمت ۴۹۹ یورو عرضه شده است که آن را می‌توان معادل ۵۲۵ دلار دانست. این گوشی هوشمند از پرچمداران موجود در بازار ارزان‌تر است و البته امکانات حرفه‌ای‌تری را برای تصویربرداری ارایه می‌دهد.

دکمه بازگشت به بالا