تا سه هفته دیگر Mate 9 هوواوی وارد بازار می‌شود

از هم‌اکنون تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی حدود دو هفته باقی مانده است و منابع آگاه پیش‌بینی کردند پرچمدار بعدی گوشی‌های هوواوی موسوم به Mate 9 در تاریخ ۶ ژانویه به صورت رسمی به دست کاربران آمریکایی می‌رسد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «ایوان بلاس» کارشناس صاحبنام فناوری و صاحب حساب کاربری معروف evleaks@ در آخرین توئیت خود نوشت که این گوشی هوشمند پیشرفته در ششم ژانویه ۲۰۱۷ به صورت رسمی برای کاربران آمریکایی عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند نمایشگر بزرگ ۵.۹ اینچی را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل در اختیار دارد و تراشه اصلی آن Kirin 960 است که در شرکت هوواوی ساخته می‌شود. این گوشی هوشمند هشت هسته پردازشگر ۲.۴ گیگاهرتزی را در خود جا داده است و همچنین برای آن رم ۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

huawei-mate-9-2

پرچمدار جدید گوشی‌های هوواوی با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و البته کاربران در آن می‌توانند از کارت حافظه microSD تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت هم استفاده کنند.

برای این گوشی هوشمند لنز دوگانه Leica با کیفیت ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است و دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به حسگر اثر انگشت در پشت بدنه و سیستم عامل اندروید ۷.۰ اشاره کرد.

گوشی هوشمشند جدید چینی در روز افتتاحیه نمایشگاه CES 2016 عرضه می‌شود و قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی آن ۷۹۹ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن ۸۹۹ دلار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا