Pebble به شرکت Fitbit فروخته شد

شرکت Pebble از بزرگترین تولیدکنندگان فناوری‌های پوشیدنی در جهان به صورت رسمی اعلام کرد که به شرکت Fitbit واگذار شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت که در زمینه تولید دستبندهای هوشمند تخصص داشت، تلاش فراوان می‌کرد تا وارد بازار ساعت‌های مچی هوشمند شود. بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده مشخص شد که همین اقدام شرکت Fitbit را ترغیب کرد تا Pebble را بخرد و با توان بیشتر وارد این بازار شود.

نکته قابل ملاحظه این است که از این پس هیچ یک از مشتریان کنونی Pebble خدمات پس از فروش را برای ساعت‌های هوشمند آن دریافت نخواهند کرد. عرضه مدل‌های Pebble Core و Time 2 نیز متوقف خواهد شد و طی چهار تا هشت هفته آینده مرکز سرمایه‌گذاری Kickstarter تمامی پروژه‌های مرتبط را کنار خواهد گذاشت.

fitbit-buys-out-pebble-2

تمام فناوری‌های پوشیدنی که این شرکت تاکنون ساخته است همچنان می‌توانند توسط کاربران جهانی مورد استفاده قرار بگیرند. ولی رسانه‌های خبری اعلام کردند که از این پس هیچ گونه پشتیبانی از آنها صورت نخواهد گرفت.

این دو شرکت تصمیم دارند طی چند روز آینده نخستین بیانیه مشترک خود را در این زمینه منتشر کنند. پیش‌بینی شده که این واگذاری با رقم ۴۰ میلیون دلار انجام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا