اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Emie Canvas (+عکس)

امروزه استقبال مردم از انواع اسپیکر ها به ویژه مدل های بلوتوثی آن ها رو به افزایش است. این دستگاه ها روشی آسان برای گوش سپردن به موسیقی های مورد علاقه افراد با بالا ترین کیفیت را فراهم کرده اند.

موبنا، رکسانا دانیالی – اکنون می خواهیم اسپیکری را معرفی کنیم که علاوه بر کیفیت خوب خود، از ظاهری مدرن و چشم نواز نیز برخوردار است.
Emie Canvas اسپیکری وایرلس با ابعاد ۴.۵۳ x 2.68 x 1.18 اینچ و ۰.۳۵ پوند وزن است. این اسپیکر از ظاهری مدرن، جمع و جور، فریمی آلومینیومی و کاوری بافت مانند در هر دو طرف بهره مند است. رنگ های روشن و متنوع Emie Canvas، قدرت انتخاب زیادی را در اختیار خریدار قرار داده اند. دکمه طلایی با کیفیت که در قسمت بالایی دستگاه کار گذاشته شده، به تکمیل ظاهر مدرن اسپیکر کمک شایانی کرده است. اندازه جمع و جور نیز به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را همراه خود حمل کنید.
Emie مجهز به یک بلندگوی ۱.۵ اینچی قدرتمند است که می تواند صدایی با کیفیت را برایتان تولید کند. علاوه بر قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری اضافه نیز دارد که توانایی پشتیبانی از اکثر دستگاه های پخش موسیقی را به آن می دهد. این اسپیکر قابل حمل از وجود یک باتری ۵۲۰ میلی آمپری هم برخوردار است که می تواند با هر بار شارژ کامل ۴ الی ۶ ساعت، موسیقی پخش کند. در صورت خالی شدن باتری، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود تا از این طریق بتواند در حفظ طول عمر آن موثر واقع شود.
اسپیکر بلوتوثی Emie Canvas، ۶۹.۹۹ دلار قیمت دارد.
۳

۲

۱

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا