اسکوتر الکتریکیXcape (+عکس)

چندی است که استفاده از دوچرخه ها و اسکوتر های الکتریکی باب شده است. انواع متنوعی از این دسته وسایل نقلیه نیز در بازار یافت می شود. امروز می خواهیم اسکوتری الکتریکی را معرفی کنیم که تنها در یک ثانیه جمع می شود!

موبنا، رکسانا دانیالی – Xcape اسکوتری خلاقانه و الکتریکی است که به وسیله اپ مخصوص خود کنترل می شود. این وسیله ی برقی ۳۷ x 21.5 x 38.8 اینچ ابعاد و ۴۱ پوند وزن دارد. هنگامی که جمع می شود، ابعاد آن به ۱۸.۵ x 12 x 39.8 اینچ می رسد. همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، Xcape از ظاهری جمع و جور برخوردار است که علاوه بر وزن سبک خود، مقاومت بالایی نیز دارد چرا که در ساختش از آلومینیوم درجه هواپیما استفاده شده است.
این اسکوتر الکتریکی قابلیت تحمل ۳۰۰ پوند وزن را دارد و برای افرادی که طول قدشان ۶.۵ فوت است، کاملا مناسب خواهد بود. طراحی ایکس مانند اسکوتر، به مجموعه ی فریم، صندلی و جاپا این اجازه را می دهد که به طور همزمان در یک ثانیه جمع شوند. زمانی که جمع می شود می توانید آن را به راحتی همانند یک چمدان حمل کنید. ابعاد جمع و جور تر در حالت جمع شده هم این امکان را می دهد تا در هر گوشه ای جای گیرد.
Xcape از یک باتری ۱۰ آمپری و موتوری ۳۰۰W برخوردار است. می توانید با سرعت حداکثر ۱۵ مایل در ساعت، مسیری به مسافت ۲۵ مایل را با راحتی کامل طی کنید. علاوه بر این اسکوتر به دو چراغ ال ای دی در قسمت جلو و عقب وسیله نیز مجهز است که رانندگی در شب را آسان تر می سازد. از طریق سیستم بلوتوث می توان اسکوتر را به صورت وایرلس به گوشی همراه متصل کرد. مزایای این اتصال، کنترل وضعیت قفل اسکوتر و انتخاب میان سه وضعیت سرعت خواهد بود.
اسکوتر برقی Xcape، ۷۹۹ دلار قیمت دارد.
۳

۲

۱

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا