مدیر Foxconn حدود ۵۷۰۰ آیفون را دزدید

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی مرکز خبری AsiaOne، یکی از مدیران اسبق شرکت Foxconn به عنوان تولیدکننده اصلی گوشی‌های اپل حدود ۵۷۰۰ دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۵ و آیفون ۵s را بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی سرقت کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس اخبار منتشر شده، این سرقت بزرگ در یکی از کارخانه‌های Foxconn در کشور چین صورت گرفت و در آن زمان هیچ کس متوجه نشد مدیر شرکت مذکور این گوشی‌ها را به دزدیده است.

این مدیر تایوانی که با نام Tsai شناخته می‌شود،‌ در مرکز آزمایشگاه دستگاه‌های الکترونیکی Foxconnدر شهر شنژن چین فعالیت داشت. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های خبری، او هشت کارمند شرکت را در اختیار گرفته بود تا به کمک آنها سرقت بزرگ را انجام دهد.

foxconn-2

بررسی‌ها نشان داد تمام گوشی‌هایی که از این مرکز سرقت شد، در فروشگاه‌های شهر شنژن عرضه شده بود و Tsai در مجموع سرقتی به ارزش ۱.۵۶ میلیون دلار انجام داد.

پس از گذشت مدتی Foxconn از این مسئله مطلع شد و پرونده قضایی مربوطه را در اختیار مقامات تایوان قرار داد. با این روند Tsai چندی پیش دستگیر شد و به کشور تایوان فرستاده شد تا بررسی‌های بیشتر در مورد او انجام شود.

به هر حال، اگر ثابت شود که Tsai این سرقت را انجام داده است و می‌بایست علاوه بر پرداخت مبلغ مربوط به سرقت بزرگ خود ۱۰ سال در زندان حبس شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا