بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس مخصوص اندروید و iOS

اگر می‌خواهید عکس‌هایی که با دوربین گوشی هوشمند خود تهیه کردید حرفه‌ای‌تر شود، بهتر است یکی از این اپلیکیشن‌های ویرایش عکس را روی دستگاه موبایلی خود نصب کنید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این اپلیکیشن‌ها برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده‌اند و به کمک آنها می‌توانید قابلیت‌هایی از جمله تغییر اندازه، تنظیم رنگ، تغییر در حالت عکس و … را در اختیار بگیرید.

این اپلیکیشن‌ها امکاناتی از جمله فیلترهای رنگ، رفع نقایص، قاب‌های تزیینی و … را شامل می‌شوند و زمانی که عکس نهایی به دست می‌آید، به راحتی می‌توانید عکس مورد نظر خود را به کمک همین اپلیکیشن‌ها روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Pixlrیک ابزار موبایلی رایگان است که بیش از ۲ میلیون افکت، پوشش و فیلتر را شامل می‌شود و به شما امکان می‌دهد یک عکس کاملا هنری و حرفه‌ای در اختیار داشته باشید.

۱۱-pixlr

اپلیکیشن Snapseedاین اپلیکیشن توسط شرکت گوگل ساخته شده است که ۲۴ ابزار و فیلتر کاربردی را شامل می‌شود.

۱۲-snapseed

اپلیکیشن Adobe Photoshop Lightroomقابلیت‌های نرم‌افزار معروف فوتوشاپ را شامل می‌شود و امکان اعمال انواع مختلف تغییرات روی عکس را فراهم می‌کند.

۱۳-adobe-photoshop-lightroom

اپلیکیشن Filterstorm Neueابزارهای ویرایش عکس را به همراه ابزارهای ماسک و فیلترهای پیش‌فرض در اختیار شما می‌گذارد.

۱۴-filterstorm-neue

اپلیکیشن Enlightیکی از بهترین ابزارها برای ویرایش عکس‌های باکیفیت محسوب می‌شود و قابلیت‌های کاربردی آن بسیار قابل ملاحظه است.

۱۵-enlight

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا