فهرست بهترین اپلیکیشن‌های موبایلی مخصوص علاقمندان به ورزش اسکی

این روزها انواع مختلف ابزارهای موبایلی مخصوص رشته های ورزشی مختلف عرضه شده است. ولی اگر علاقمند به ورزش اسکی هستید حتما یکی از این اپلیکیشن‌ها را روی گوشی هوشمند خود در اختیار داشته باشی.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این اپلیکیشن‌ها که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده‌اند آخرین اخبار در مورد پیش‌بینی وضعیت هوا را ارایه می‌دهد، به شما در مورد میزان ریزش برف هشدار می‌دهند و قابلیت‌های دیگر از جمله محاسبه طول مسیر، میزان کالری مصرف شده، زمان سپری شده در طول ورزش، وضعیت سلامت بدن شما را هم در خود جا داده‌اند.

این اپلیکیشن‌های کاربردی از گیرنده ماهواره‌ای GPS در گوشی هوشمند شما استفاده می‌کنند حتی در برخی موارد تخفیف‌های لازم برای ورود به پیست‌های اسکی را هم ارایه می‌دهند.

اپلیکیشن OnTheSnow Ski & Snow Reportاین ابزار موبایلی گزارش روزانه در مورد میزان ریزش برف را منتشر می‌شود و اطلاعات دقیق در مورد بیش از ۲۰۰۰ پیست اسکی معتبر در جهان را ارایه می‌نماید.

۱-onthesnow-ski-snow

اپلیکیشن Ski Tracksبه طور ویژه برای ورزش‌های زمستانی طرایحی شده است و همه فعالیت‌های روزانه شما در طول اسکی کردن را تحلیل می‌کند.

۲-ski-tracks

اپلیکیشن Liftopia Ski Reportsبه شما امکان می‌دهد بلیت ورود به پیست اسکی را با تخفیف بخرید، نزدیک‌ترین پیست‌ها به موقعیت جغرافیایی خود را پیدا کنید و بتوانید آخرین اخبار آب‌وهوایی مناطق مخصوص ورزش اسکی را در اختیار بگیرید.

۳-liftopia-ski-reports

اپلیکیشن Trace Snowبه شما امکان می‌دهد همه فعالیت‌های خود در طول ورزش اسکی از جمله سرعت، مسافت، ارتفاع، کالری و دیگر اطلاعات مربوط به بدن خود را به دقت تحلیل کنید.

۴-trace-snow

اپلیکیشن EpicMixبه کمک آن می‌توانید اطلاعات دقیق مربوط به تمام پیست‌های ورزشی معتبر جهان را در اختیار داشته باشید.

۵-epicmix

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا