آیفون ۸ پرفروش‌ترین دستگاه تاریخ اپل می‌شود

سال ۲۰۱۷ میلادی آیفون ده ساله می‌شود و همین مسئله اپل و دیگر کاربران جهانی را به وجد آورده است تا یک جشن تولد ویژه برای این گوشی هوشمند محبوب برگزار شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – دهمین سالگرد تولد آیفون یک اتفاق مهم برای اپل محسوب می‌شود و این شرکت تصمیم دارد آیفون ۸ را در دهمین سالگرد تولد این گوشی هوشمند به صورت کاملا متفاوت عرضه کند. با این فرآیند کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند آیفون ۸ به عنوان پرفروش‌ترین محصول اپل در طول تاریخ معرفی خواهد شد.

«مینگ-چی کو» کارشناس سرشناس مرکز KGI Securities در گزارش جدید خود اعلام کرد تامین‌کنندگان قطعات آیفون از هم‌اکنون پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌اند تا در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دستگاه آیفون ۸ تولید شود.

iphone-8-2

همان طور که در گزارش‌های قبلی هم گفته شده بود، اپل تصمیم دارد سه مدل مجزا از گوشی هوشمند آیفون ۸ را روانه بازار کند و به جز دو مدل معمول که هم‌اکنون با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus شناخته می‌شوند و برای آنها نمایشگرهای ۴.۷ و ۵.۵ اینچی در نظر گرفته شده است، یک مدل دیگر هم به دست کاربران می‌رسد که نمایشگر خمیده  OLED با اندازه ۵.۲ اینچی دارد.

شرکت اپل هم‌اکنون بیش از ۱۰ مدل اولیه از آیفون ۸ را تولید کرده است تا با بررسی‌های دقیق یکی از آنها را به تولید انبوه برساند.

به هر حال اگر در نیمه دوم سال آتی ۱۲۰ میلیون دستگاه آیفون ۸ فروخته شود، این محصول عنوان پرفروش‌ترین دستگاه ساخته شده در شرکت اپل را به خود اختصاص خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا