اپل ۱۰ مدل اولیه برای آیفون ۸ طراحی کرده است

این روزها اخبار فراوان در مورد گوشی هوشمند آیفون ۸ اپل به گوش می‌رسد و هر یک از منابع آگاه اطلاعات مختلفی را در مورد آن منتشر میکنند. ولی نکته جالب اینجاست که حتی اپل هم هنوز نمی‌داند مدل نهایی آیفون ۸ به چه شکل خواهد بود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – روزنامه وال‌اسریت ژورنال امروز در گزارش اختصاصی خود توضیح داد که اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی آیفون جدید خود را همراه با نمایشگر خمیده روانه بازار می‌کند.

بر اساس اطلاعات مندرج در این گزارش، اپل از شرکای خود خواسته است نمایشگر OLED با ضخامت بسیار کم را برای آن تولید کنند و در این میان نمونه اولیه نمایشگرهای ارسال شده از جانب دیگر شرکا از آنچه که سامسونگ برای اپل ساخته است کیفیت بهتری دارد.

iphone-8-prototypes1

شرکت سامسونگ هم‌اکنون گوشی هوشمند Galaxy S7 edge خود را همراه با نمایشگر خمیده و با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل روانه بازار می‌کند و قرار است آیفون جدید کیفیت بالاتر از این نمایشگر را ارایه دهد.

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد در حال حاضر بیش از ۱۰ مدل اولیه برای گوشی هوشمند آیفون ۸ ساخته شده است تا اپل بتواند یکی از آنها را به عنوان مدل نهایی انتخاب کند. ولی نکته مهم اینجاست که فقط یکی از این مدل‌ها نمایشگر خمیده دارند و به احتمال قوی همین مدل به تولید انبوه می‌رسد.

این احتمال وجود دارد که در سال ۲۰۱۷ میلادی به جز مدل‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی، اپل یک مدل دیگر از گوشی هوشمند آیفون را هم روانه بازار کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا