تنها گوشی ابری جهان را ۱۵۰ دلار بخرید

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند ویژه با امکانات و قابلیت‌های متفاوت هستید، هم‌اکنون بهترین زمان فرا رسیده است تا تنها گوشی هوشمند جهان مبتنی بر خدمات پردازش ابری که با نام Nextbit Robin شناخته می‌شود را خریداری کنید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – فروشگاه اینترنتی eBay اعلام کرد این گوشی هوشمند را هم‌اکنون به قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رساند و اگر کاربران در آمریکا مستقر باشند، گوشی بدون هزینه ارسال در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

این رقم نسبت به قیمت اصلی گوشی ۵۰ درصد ارزان‌تر است. زیرا کاربران در دیگر فروشگاه‌های اینترنتی یا به صورت حضوری می‌بایست گوشی هوشمند مذکور را با قیمت ۳۰۰ دلار خریداری کنند.

nextbit-robin1

لازم به ذکر است طی چند ماه گذشته چندین بار برای گوشی هوشمند Nextbit Robin تخفیف در نظر گرفته شد. ولی این نخستین باری است که کاربران می‌توانند آن را ۵۰ درصد ارزان‌تر از قیمت اصلی خریداری کنند.

این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به تراشه Snapdragon 808 شش هسته‌ای، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا