صاحبان موبایل‌های Nexus اندروید ۷.۱ را در اختیار بگیرند

ماه گذشته نسخه ۷.۱ سیستم عامل اندروید نوقا معرفی شد و گوگل اعلام کرد که ویرایش جدید سیستم عامل موبایلی آن از دسامبر امسال در اختیار سری دستگاه‌های Nexus قرار می‌گیرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شعبه شرکت مخابراتی ودافون در استرالیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد همکاری‌هایی را با گوگل انجام می‌دهد تا به موجب آن سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ از تاریخ ۶ دسامبر در اختیار کاربران Nexus 6P قرار بگیرد.

این به‌روزرسانی به ۶۵۰ مگابایت حافظه داخلی دستگاه موبایلی نیاز دارد و البته به صورت همزمان به‌روزرسانی امنیتی هم با آن عرضه می‌شود تا کاربران اندروید ۷.۱.۱ نوقا را در ایمن‌ترین حالت به کار برند. این تاریخ دو هفته قبل از آن است که دیگر دستگاه‌های موبایلی بتوانند به صورت عمومی به این نسخه از اندروید مجهز شوند.

android-7

گوشی هوشمند Nexus 6P در نقاط مختلف جهان از تاریخ ۶ دسامبر به سیستم عامل اندروید ۷.۱ مجهز می‌شود و علاوه بر آن در همین تاریخ دیگر گوشی‌ها از جمله Nexus 5X، Nexus 6، Nexus 9، Nexus Player و Pixel C هم در همین روز به‌روز می شوند.

لازم به ذکر است دو گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL گوگل هم‌اکنون سیستم عامل اندروید ۷.۱ را در اختیار دارند و نیاز به به‌روزرسانی سیستم عامل ندارند. بر این اساس در تاریخ مذکور فقط به‌روزرسانی امنیتی برای این گوشی‌ها عرضه می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا