Cortana جدید تاریخ تولد را هم به شما یادآوری می‌کند

از زمان به‌روزرسانی قبلی دستیار صوتی مایکروسافت موسوم به Cortana یک ماه می‌گذرد و شرکت مذکور بار دیگر یک به‌روزرسانی جدید برای آن عرضه کرده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – مایکروسافت امروز با یک به‌روزرسانی قابلیت‌های جدید به Cortana اضافه کرد که در بین آنها دو سرویس کاربردی و مهم به چشم می‌خورد.

آخرین نسخه از Cortana مهارت ویژه‌ای دار که می‌تواند بر اساس نحوه کاربری شما از دستگاه موبایلی، قابلیت‌های خود را کنترل و مدیریت کند. در این مهارت جدید امکان یادآوری تاریخ تولد افراد هم آورده شده است تا کاربران وظیفه مذکور را به Cortana بسپارند و از این طریق تاریخ تولد دوستان خود را همیشه به خاطر داشته باشند.

cortana-for-android-2

قابلیت دیگری که ارایه شده این است که Cortana می‌تواند چند تقویم الکترونیکی مختلف با قرارهای ملاقاتی که در آنها تنظیم شده است را به یکدیگر متصل کند. این سرویس برای کاربران اندروید بسیار کاربردی است. زیرا این کاربران موبایلی معمولا از اپلیکیشن‌های زیاد استفاده می‌کنند و لینک کردن آنها به یکدیگر معمولا کار دشواری به نظر می‌رسد.

بر اساس اخبار رسمی منتشر شده از سوی مایکروسافت، این به‌روزرسانی می‌تواند برای تنظیم قرارهای ملاقات کاربردهای فراوان داشته باشد و همچنین موقعیت‌های جغرافیایی مربوط به هر قرار را با محل کنونی کاربر تنظیم کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا