Honor 8 صد دلار تخفیف خورد

آن دسته از کاربرانی که به دنبال خرید یک دستگاه گوشی هوشمند میان‌رده هستند، هم‌اکنون می‌توانند با خرید یکی از مدل‌های گوشی چینی Honor به آرزوی خود برسند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پایان این هفته «جمعه سیاه» نامگذاری شده است تا در کشور آمریکا همه اجناس و کالاها با تخفیف قابل ملاحظه فروخته شود و البته بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی هم کالاهای مذکور را با همین تخفیف‌ها عرضه می‌کنند.

گوشی هوشمند Honor 8 هم‌اکنون با قیمت ۴۰۰ دلار در بازار فروخته می‌شود و پایان هفته جاری کاربران می‌توانند آن را به صورت اینترنتی یا حضور، ۱۰۰ دلار ارزان‌تر خریداری کنند.

honor-8-2

در خبرهای رسمی گفته شده است که سایت اینترنتی فروشگاه‌های آمازون، Newegg، Best Buy و B&H Photo Video گوشی مذکور را با تخفیف ۱۰۰ دلاری می‌فروشند.

honor-8-3

علاقمندان به فیلم سینمایی «دکتر استرنج» که هم‌اکنون در سینماهای سراسر جهان اکران شده است می‌توانند این گوشی هوشمند را همراه با هدایای مربوط به این فیلم سینمایی دریافت کنند.

این گوشی چینی نمایشگر ۵.۲ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۹ پیکسل هب نمایش درمی‌آید و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، و پردازنده Kirin 950 اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا