توئیتر با سیستم تشخیص فشار انگشت در iOS سازگار شد

شبکه اجتماعی توئیتر برای مشترکان خود در دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS قابلیت جدیدی را با نام Rich Notification عرضه کرده است که اپل آن را با سیستم عامل iOS 10 در اختیار کاربران خود گذاشته بود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – قابلیت Rich Notification به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای تصویری را مشاهده و اجرا کنند، که این محتوای تصویری می‌تواند انواع مختلف عکس، ویدیو، و صوت را شامل شود و تمامی آنها می‌توانند از طریق کارت‌های اطلاع‌رسانی اجرا شوند.

قابلیت مذکور همچنین این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند داخل اپلیکیشن موبایلی خود اقدامات مختلف را انجام دهند؛ از جمله پاسخ دادن به پیام های دریافتی بدون اجرای مستقیم اپلیکیشن مربوطه.

twitter-for-ios-10-2

کارت‌های اطلاع‌رسانی در اپلیکیشن موبایلی توئیتر مخصوص سیستم عامل iOS 10 هم‌اکنون تصاویر کوچک به همراه پنج خط نخست پیام را شامل می‌شوند که این کارت‌ها در قسمت پایین و سمت چپ قرار می‌گیرند و زمانی که هر کدام از آنها را لمس می‌کنید بزرگ می‌شوند تا پیام به صورت کلی به نمایش درآید.

با این وجود اگر انگشت خود را با فشار بیشتر روی هر یک از این پیام‌ها نگه دارید، عکس‌ها و ویدیوهایی که در هر یک از این پیام‌ها موجود هستند می‌توانند بدون باز شدن برای شما اجرا شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا