اندرویدی‌ها دو برابر بیشتر اپلیکیشن پاک می‌کنند

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، کاربران اندرویدی دو برابر بیشتر از کاربران مبتنی بر دستگاه‌های iOS اپلیکیشن‌ها را حذف می‌کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – مرکز AppsFlyer بر اساس یک بررسی جدید اعلام کرد بین ماه‌های سپتامبر و اکتبر ۲۰۱۶ بیش از ۲۰ میلیون اپلیکیشن از روی دستگاه‌های موبایلی حذف شده است. به گفته این مرکز، در این دوره زمانی از هر ۱۰ اپلیکیشن موجود در دستگاه‌های موبایلی ۳ ابزار کاربردی حذف شده است.

این بررسی نکات جالبی را نشان می‌دهد. ولی زمانی که مشخص شد اپلیکیشن‌های مذکور از روی اندروید بیشتر حذف می‌شوند، کارشناسان متعجب شدند.

android-uninstall-app-2

به طور میانگین برای هر اپلیکیشن اندرویدی دو برابر بیشتر از اپلیکیشن‌های مبتنی بر iOS احتمال پاک شدن وجود دارد. کارشناسان اعلام کردند یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این زمینه وجود دارد مربوط به حافظه داخلی دستگاه‌های موبایلی می‌شود که محصولات اپل به خاطر عدم پشتیبانی از کارت حافظه کاربران را با این مسئله مواجه می‌کنند که هنگام نصب اپلیکیشن، دقت بیشتری انجام دهند.

بیشترین اپلیکیشنی که از روی دستگاه‌های موبایلی پاک می‌شود، بازی است. بر اساس بررسی‌های جدید مشخص شد ۴۳ درصد ابزارهای کاربردی که از روی دستگاه‌های اندرویدی پاک شده‌اند را بازی‌ها تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا