رقابت تنگاتنگ آیفون ۸ و Galaxy S8 در بخش نمایشگر

بدنه تمام‌شیشه‌ای، نمایشگر بدون قاب، صفحه اصلی با بیش از ۹۰ درصد نمایشگر و … قابلیت‌هایی هستند که هر کدام از آنها به هدف اصلی شرکت‌های الکترونیکی بزرگ تبدیل شده‌اند تا نسل جدید گوشی‌های هوشمند به این شکل تولید شوند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – دو شرکت اپل و سامسونگ قصد دارند نسل جدید پرچمداران خود را با همین قابلیت‌ها تولید کنند و در این زمینه رقابت‌ تنگاتنگ با یکدیگر انجام می‌دهند.

«مینگ-چی کو» یکی از مشهورترین کارشناسان حوزه فناوری بر اساس آخرین خبرهای به دست آمده اعلام کرد گوشی هوشمند آیفون ۸ با آنچه که هم‌اکنون با نام آیفون ۷ به دست کاربران رسیده است تفاوت فراوان دارد. این گوشی به صورت بدون قاب ساخته شده است و به عبارت دیگر می‌توان گفت نمایشگر آن تا لبه دستگاه امتداد یافته است.

iphone-8-vs-galaxy-s8-3

همچنین برخی منابع آگاه می‌گویند یک مدل از آیفون ۸ نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED دارد که به صورت انعطاف‌پذیر ساخته شده است و مدل دیگر آن با نمایشگر ۵.۲ اینچی عرضه می‌شود که البته تمام سطح آن را شیشه پوشانده است.

بزرگترین رقیب این محصول Galaxy S8 سامسونگ است که به گفته منابع آگاه، شکل ظاهری آن با مدل کنونی تفاوت فراوان دارد. این گوشی هوشمند در دو اندازه با نمایشگرهای ۵.۵ و ۶.۲ اینچ عرضه می‌شود که نمایشگر هر دو دستگاه از نوع OLED است.

iphone-8-vs-galaxy-s8-2

منابع آگاه می‌گویند ۹۰ درصد سطح روی این دستگاه را نمایشگر آن پوشانده است و به عبارت دیگر می‌توان گفت بخش اعظم این دستگاه، نمایشگر آن است.

دو شرکت اپل و سامسونگ در نظر دارند دور جدید رقابت‌های خود را در زمینه دستگاه‌های الکترونیکی موبایلی، در حوزه نمایشگرها ادامه دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا