عرضه گوشی مقاوم ضدضربه و ضدآب به قیمت ۱۶۰ دلار (+عکس)

شرکت Ulefone گوشی هوشمند جدیدی معرفی کرده است که کاربران از هم‌اکنون می‌تواند آن را پیش‌خرید کنند و قابلیت‌های متفاوت آن را در اختیار بگیرند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی متفاوت و مقاوم Ulefone Armor نام دارد و همان طور که از نام آن مشخص است، کاربران می‌توانند آن را در قالب یک دستگاه الکترونیکی ضدضربه و قوی به کار برند.

بدنه این گوشی هوشمند با یک لایه بسیار مقاوم از جنس پلی‌کربنات ساخته شده و روی آن را یک لایه نرم از TPU پوشانده است. این دو لایه در مجموع باعث می‌شوند گوشی هوشمند مذکور در مقابل سقوط، پرت شدن و ضربات محکم با مشکلی مواجه نشود.

ulefone-armor-2

این گوشی هوشمند استاندارد IP68 دارد و به همین خاطر به صورت ضدآب و ضدگردوغبار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین شرکت سازنده ادعا می‌کند که این دستگاه می‌تواند از دمای منفی ۲۰ درجه تا مثبت ۸۰ درجه سانتی‌گراد مقاومت کند و مشکلی برای آن ایجاد نشود.

روی بدنه این گوشی هوشمند چند کلید سخت‌افزاری هم تعبیه شده است که کار را با آن آسان می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند یک دکمه سخت‌افزاری برای شاتر دوربین در اختیار داشته باشند و اگر آن را زمانی که نمایشگر خاموش است به مدت ۵ ثانیه نگه دارند، به صورت مستقیم با مرکز اورژانس تماس گرفته شود و آدرس محل استقرار شما از طریق گیرنده GPS به آنها اعلام شود.

ulefone-armor-3

این گوشی هوشمند پردازنده هشت هسته‌ای MT6753، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است و نمایشگر ۴.۷ اینچی آن تصاویر را با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل پخش می‌کند.

اگر هم‌اکنون این گوشی را پیش‌خرید کنید قیمت آن ۱۶۰ دلار خواهد بود و اگر وقتی که وارد بازار می‌شود آن را بخرید، قیمت آن ۲۰۰ دلار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا