هانری گوبلو از قنات قصبه گناباد می‌گوید

دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۵، برگزار می شود.

موبنا – «قنات قصبه گناباد» به کارگردانی «سعید توکلی‌فر» یکی از آثار راه یافته به بخش مسابقه ملی مستندهای بلند دهمین دوره جشنواره بینالمللی سینماحقیقت است.

به نقل از روابط عمومی جشنواره سینماحقیقت، در خلاصه موضوع این فیلم مستند ۷۰ دقیقه‌ای آمده است: «هانری گوبلو محقق فرانسوی در مواجهه با قنات قصبه گناباد، از راز و رمز و شگفتی های این قنات می گوید…»

پژوهشگر، نویسنده، کارگردان، تدوینگر و تهیه‌کننده این فیلم «سعید توکلی‌فر» است. سجاد آهنگرمقدم (تصویربردار)، سیدآرش حسینی (صدابردار)، ناصر عفتی (گوینده)، سیدسعید ابوذریان (مدیر تولید) و عباس حیدری (دستیار کارگردان) نیز از دیگر عوامل تولید این اثر مستند هستند. «قنات قصبه گناباد» محصول صداوسیمای خراسان رضوی است.

سعید توکلی‌فر متولد سال ۱۳۵۱ در تربت حیدریه و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه صداوسیما است. «یک دو سه چهار» و «داور قاطع است» از جمله آثاری است که وی کارگردانی کرده است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۵، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد کرد.

 منبع: عصرایران

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا