ASUS Router App دستیار همه فن حریف شبکه بیسیم

راه حل های ایسوس در دنیای شبکه باعث شده تا مشتریان آن بیشترین رضایت را از محصولات خریده داری شده داشته باشند.

موبنا – قابلیت های متنوع، پوشش گسترده، امنیت و سرعت بالا در محصولات شبکه ایسوس همیشه به چشم می خورد. همانطور که می دانید مجله PC Mag به کمک نظرسنجی از خوانندگان خود، به مدت چهار سال متوالی محصولات شبکه ایسوس را به عنوان برترین برند بازار انتخاب کرد.

و حالا بعد از همه امکانات و ویژگی های سخت افزاری، این بار ایسوس نرم افزاری جدید برای مدیریت شبکه بی سیم معرفی کرده است کهASUS Router  نام دارد و همه کارها را برای شما آسان تر می کند. این نرم افزار که هم برای Android و هم  iOSطراحی شده، نصب و راه اندازی روتر را تا بیشترین حد ممکن ساده کرده است به طوری که فقط کافی است، روتر را به برق متصل کرده و آن را روشن کنید و بقیه کارها با کمک این نرم افزار انجام می شود.

این برنامه دسترسی شما را به تنظیمات روتر سریع تر و آسان تر می کند و طراحی ظاهری ساده آن باعث می شود، هر کاربری به آسانی با آن تعامل بر قرار کند و دیگر نیازی به کمک اشخاص متخصص برای کارهای روزمره نخواهید داشت. این نرم افزار قابلیت نمایش ترافیک آنلاین لحظه به لحظه را دارد و اگر کسی به صورت ناخواسته از دستگاه شما استفاده کند، حتما با خبر خواهید شد.

از قابلیت های مهم دیگر این نرم افزار محدود کردن پهنای باند و حتی حجم مصرفی برای کاربران مختلف است، به طوری که می توانید برای اعضای کوچک تر خانواده تنظیمات خاصی انجام دهید تا کمتر وقت خود را با اینترنت بگذرانند! این نرم افزار همچنین قابلیت مدیریت همزمان چندین دستگاه را دارد به طوری که اگر شما در فضایی بزرگ هستید و چندین دستگاه به طور همزمان فعال هستند، می توانید همه آنها را در کنار هم در گوشی یا تبلت خود مدیریت کنید.

قابلیت مهم دیگری که این نرم افزار دارد، این بار به گیمرها مربوط می شود. قابلیتی که به گیمرها کمک می کند تا بیشتر پهنای باند و سرعت را به بازی اختصاص دهند و دیگر فعالیت ها را کمتر کنند. البته والدین هم به راحتی می توانند با این نرم افزار بازی های آنلاین را محدود یا مسدود کنند. از دیگر تنظیمات جذاب این نرم افزار عیب یابی مشکلات احتمالی و حالت دوست دار طبیعت است که مصرف انرژی دستگاه شما را کاهش می دهد.

 

google-play-button-black-download

app-store-button-black-download

 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا