کاهش تعرفه رومینگ زائرین اربعین

در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، همراه اول تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را کاهش داد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بمنظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی، همراه اول علاوه بر کاهش تعرفه های تماس بین الملل با کشور عراق، تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین خود در عراق را کاهش داد.
بر این اساس از روز دوشنبه ۲۴ آبان تا روز چهارشنبه ۳ آذر، تماس مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای ۸۹۰ تومان، تماس دریافتی ۶۹۰ تومان، تماس با شماره داخلی عراق۶۹۰ تومان، ارسال پیامک ۴۴۰ تومان و اینترنت همراه هر مگابایت ۴۴۰ تومان محاسبه می شود.
این گزارش می افزاید: امسال همانند سال گذشته، همراه اول گسترده ترین خدمات ارتباطی را برای زائرین اربعین حسینی در نظر گرفته است.
علاوه بر تحت پوشش وای فای قراردادن نقاط زیارتی شهرهای کربلا، نجف وکاظمین، بیش از ۱۵۰ نقطه و موکب در مسیر راهپیمایی اربعین (بین نجف تا کربلا) و نقاط مرزی مهران، چذابه و شلمچه؛ در مناطق مرزی مذکور ظرفیت شبکه این اپراتور به بیش از ۲ برابر اربعین سال گذشته افزایش یافته است.
همچنین به همین مناسبت، «مسابقه دل نوشته» برای عکس های مرتبط با فضای اربعین و «مسابقه عکاسی با تلفن همراه» با موضوع اربعین از تاریخ ۲۲ آبان تا ۵ آذر ماه برگزار می شود. همراه اولی ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز و شرکت در مسابقه به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir و یا کانال تلگرامی این شرکت ‌به نشانی telegram.me/www_mci_ir مراجعه کنند.
گفتنی است پیش از این، تعرفه هر دقیقه دریافت مکالمه، مکالمه داخلی و مکالمه با ایران ۱۰۰۰ تومان، ارسال پیامک ۵۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۱۰۰۰ تومان بود.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا