ادامه آلودگی در شهرهای بزرگ(+جدول)

با توجه به پایداری و سکون نسبی دما غلظت آلاینده های جوی باعث کاهش کیفیت هوا در شهر های بزرگ و صنعتی شامل استان های تهران، کرج ، اصفهان ، قزوین و اراک می شود.

موبنا -پیش بینی می شود از اواخر روز سه شنبه و اوایل روز چهارشنبه به سبب عبور امواج ضعیف تراز میانی جو، از شمال غرب و شمال کشور، شاهد بارشهای پراکنده در این مناطق خواهیم بود.

تحلیل آخرین داده ها و اطلاعات هواشناسی نشان می دهد با پایداری و سکون نسبی هوا، طی امروز نیز غلظت آلاینده های جوی سبب کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه اصفهان، اراک، تهران، کرج و قزوین خواهد شد.

از اواخر روز سه شنبه و اوایل روز چهارشنبه به سبب عبور امواج ضعیف تراز میانی جو، از شمال غرب و شمال کشور، شاهد بارشهای پراکنده در این مناطق خواهیم بود. انتظار می رود با تقویت این سامانه، در اواخر هفته، گستره بارش بخش هایی از غرب را نیز در بر گیرد.

لازم به ذکر است که امروز استان همدان با دمای ۴- درجه سرد ترین استان کشور بوده است.

آلودگی هوا در شهر های بزرگ همچنان ادامه دارد

کبری گودرزی کارشناس هواشناسی در تشریح آب وهوای امروز گفت: با توجه به پایداری و سکون نسبی دما غلظت آلاینده های جوی باعث کاهش کیفیت هوا در شهر های بزرگ و صنعتی شامل استان های تهران،  کرج ، اصفهان ، قزوین و اراک می شود.

وی گفت : فردا با عبور امواج ضعیفی در شمال غرب و شمال کشور شاهد بارش های پراکنده در این مناطق خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی در پایان دمای هوای امروز تهران را در گرم ترین ساعات ۲۲ درجه سانتی گراد اعلام کرد.

جدول آب و هوای استان های کشور

همدان سرد ترین استان کشور+ جدول

 منبع: عصرایران

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا