روسای ۳ کارگروه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان معرفی شدند

حسین کمالی، حسین مرعشی و حاجی به عنوان روسای ۳ کارگروه برنامه‌ریزی و تدوین راهبردها، استان‌ها و رایزنی و تعامل شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان انتخاب شدند.

موبنا – ژاله فرامرزیان از آخرین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان خبر داد.

وی با بیان اینکه روسای ۳ کارگروه از ۴ کارگروه این شورای عالی به همراه نواب رییس انتخاب شدند اظهار کرد: حسین مرعشی و مرتضی مُبلغ به عنوان رییس و نایب رییس کارگروه استان‌ها برگزیده شدند.

فرامرزیان ادامه داد: حسین کمالی و مجید فراهانی نیز به عنوان رییس و نایب رییس کارگروه برنامه‌ریزی و تدوین راهبردها انتخاب شدند و در ادامه رییس کارگروه رایزنی و تعامل مرتضی حاجی و نایب رییس این کارگروه مهرعلیزاده با حداکثر آرا برگزیده شدند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: قرار بر این است تا آیین‌نامه این کارگروه‌ها در جلسه بعدی طرح و تصویب شود. البته گفتنی است کلیات شرح وظایف تمام این کارگروه‌ها در همین جلسه تصویب شده است.

فرامرزیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارگروه چهارم به نام کارگروه تدوین راهبردهای کلان و بلندمدت شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان قرار است به مسائل کلان بپردازد عجله‌ای برای تعیین رییس، اعضای آن و وظایفش وجود ندارد.

وی افزود: از همین‌رو قرار شد تا اعضای شورا پیشنهادات خود را برای این کارگروه تا جلسه آینده آماده کرده و با دیگر اعضای شورا در میان بگذارند.

فرامرزیان همچنین در ارتباط با تعیین سخنگوی شورای عالی سیاست‌گذاری نیز تصریح کرد: همان‌طور که قبلا گفته شد در آیین‌نامه تصویب شده است که وظیفه سخنگویی بر عهده رییس است و تا زمانی که رییس شخص دیگری را به عنوان سخنگو معرفی نکرده باشد هیات رییسه زیر نظر محمدرضا عارف (رییس شورای عالی) مسئولیت سخنگویی را بر عهده خواهند داشت.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا