واکنش بهروز افخمی به انتخابات آمریکا

بهروز افخمی با اشاره به نتایج انتخابات آمریکا گفت: نمی‌دانم به ملت آمریکا برای انتخاب این بازیگر عجیب و غریب باید تبریک بگوییم یا تسلیت؛ ترامپ که سال‌ها علاقمند به بازیگری بود، پول می‌داد و فیلم می‌ساخت و نقش یک کابوی ساده و صادق را برای مردم آمریکا بازی کرد، نهایتا انتخاب شد.

موبنا – این کارگردان که به عنوان مجری برنامه‌ی «هفت» شامگاه ۲۱ آبان ماه روی آنتن صحبت می‌کرد، با اشاره به اظهارنظر برخی از هنرمندان آمریکایی درباره ترامپ گفت: هنرمندان آمریکا وعده داده بودند، اگر ترامپ رئیس جمهور شود، این کشور را ترک خواهند کرد و حالا باید دید به این وعده عمل خواهند کرد یا خیر. هالیوود با تمام قدرت پشت سر یک کاندیدا قرار گرفت و امروز کل این اعتبار را باخته است.

«هفت» در ادامه با حضور دکتر محمدحسین رجبی دوانی و سیدناصر هاشم زاده در میزگردی به بررسی ظرفیت های داستانی عاشورا پرداخت و سپس میزبان سیدمحمود رضوی و بهروز شعیبی، تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «سیانور» بود.

تهیه‌کننده «سیانور» در بخش‌هایی از این برنامه در سخنانی ضمن تشکر از مردم برای استقبال از این فیلم، در ادامه مطرح کرد: از رئیس سازمان صداوسیما در خواست می‌کنم پخش مجدد تیزرهای این فیلم از صداوسیما را آغاز کند. آقای علی عسگری! «جم» فیلم ما را تبلیغ نمی کند و ما هم سراغ آنها نمی‌رویم، اما تیزرهای فیلم «سیانور» الان نزدیک به یک هفته است از تلویزیون پخش نمی‌شود، زیرا ما از ابتدای این فیلم۴۵۰ تیزر داشتیم که به اتمام رسیده است.

وی همچنین گفت: عیب است که هنوز من گله کنم که آقای ایوبی هنوز فیلم ما را ندیده است. با شعار و شعر نمی‌توان سینما را اداره کرد. اینکه اهالی سینما امروز سکوت می‌کنند نه اینکه مشکلی نیست، صبوری می‌کنند. آقای ایوبی و سازمانش در این منظومه کمک به این فیلم کجا بوده است؟! امیدوارم در دوران جدید بکند.

برنامه سینمایی «هفت» در بخش میز نقد خود با حضور مسعود فراستی و پدرام علیزاده، کارگردان فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» به نقد این فیلم پرداخت.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا