خرید و فروش سهام عدالت قدغن است

مدیرکل امور سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی درباره هرگونه خریدوفروش سهام عدالت هشدار داد و گفت: با متخلفان برخورد می‌شود، اما توصیه ما به مردم، بهره‌برداری دائمی و درازمدت صاحبان سهام است.

موبنا – به گزارش رادیو اقتصاد، اسماعیل مختاری‌ دولت‌آبادی گفت: تأکید و توصیه ما بر بهره‌برداری دائمی و درازمدت صاحبان سهام عدالت از مزایا و دستاوردهای آن است؛ این در حالی است که همه افرادی که اطلاعات آنها در مرکز داده‌های سازمان خصوصی‌سازی برای سهام عدالت ثبت شده است؛ مالک این سهام محسوب می‌شوند و ما فقط آنها را می‌شناسیم.

مدیر کل امور سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی افزود: البته گزارش‌های کمی از خریدوفروش سهام عدالت شنیده شده است که برخورد می‌شود؛ اما از صاحبان سهام عدالت درخواست می‌شود حتما سهام را حفظ کنند و هدف دولت هم این است که از مزایای آن استفاده شود.

وی افزود: همه تلاش دولت این است که این طرح درنهایت به‌نفع مردم تمام شود و به‌زودی با مشخص‌شدن عملکرد شرکت‌های سهام عدالت در مجامع عمومی و میزان سود آنها، وضع مالی و میزان پول پرداختی بابت سهام عدالت مشخص خواهد شد که برآورد می‌کنیم به ۳۰‌ هزار‌ میلیارد تومان برسد که معادل بیش از ۶۰ درصد ارزش پایه مجموع سهام عدالت خواهد بود.

مدیر کل دفتر امور سهام ‌عدالت سازمان خصوصی‌سازی گفت: امکان افزایش جامعه هدف سهام عدالت وجود ندارد؛ چراکه ظرفیت تمام شده است؛ مگر اینکه مجلس شورای اسلامی مصوبه دیگری داشته باشد؛ دراین‌میان هرگونه خریدوفروش سهام عدالت، ممنوع و قدغن است. وی پیش از این هم از بسته‌شدن پرونده سهام عدالت در سال جاری خبر داده بود.

 منبع: شرق 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا