نهایت پردازش گوشی هوشمند با Kirin 960 هواوی

پردازنده فوق حرفه ای Kirin 960 که به تازگی توسط هواوی برای گوشی های هوشمند پرچمدار مانند Huawei Mate 9 به بازار عرضه شده تجربه فوق العاده ای از سرعت و پردازش را بر روی پلت فرم اندروید به کاربران ارایه می دهد.

موبنا – هواوی در طراحی این پردازنده از آخرین استانداردهای ممکن برای افزایش قدرت و سرعت گوشی هوشمند استفاده کرده است. پردازنده هشت هسته ای Kirin 960 که قدرتمندترین پردازنده حال حاضر در جهان است شامل چهار هسته Cortex A53 و چهار هسته Cortex A73 و هشت هسته گرافیکی Mali G71 است. پردازنده جدید، های سیلیکون هواوی مصرف انرژی را تا ۱۵ درصد نسبت به نسل قبل کاهش می دهد. همچنین قدرت پردازش گرفیکی در این پردازنده تا ۱۸۰ درصد را ارتقا یافته و بهره وری انرژی تا ۴۰ درصد افزایش یافته است. پردازنده گرافیکی Kirin 960 با بهره مندی از استاندارد گرافیک Vulkan روی آندروید ۷.۰ کارایی گرافیکی را تا ۴۰۰ درصد خصوصا در گوشی ماننده Mate 9 افزایش داده است.
kirin-960
همچنین به دلیل استفاده از حافظه‌های UFS 2.1 در این پردازنده ، عملکرد کاربر در زمینه نوشتن و خواندن اطلاعات نسبت به دیگر گوشی های بازار بسیار بهتر خواهد بود. از سوی دیگر، ISP جدید در پردازنده Kirin 960 باعث می شود دوربین گوشی، مانند چشم انسان عمل کند و کاربر تصاویر را واضح‌تر ثبت کند. از دیگر قابلیت های این ISP می توان به فناوری فوکوس هیبریدی و پشتیبانی کامل از ویدیو ۴K اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، استفاده از پردازنده پیشرفته Kirin 960 باعث می شود سرعت و روان بودن گوشی تان حتی بعد از ۱۸ ماه استفاده هم پایین نیاید. همچنین پشتیبانی از فناوری های دوربین دوگانه، کیفیت صدای HiFi، کیفیت صدای مکالمه چهره به چهره، پشتیبانی از دو سیم کارت رومینگ، امنیت سطح مالی، پشتیبانی از ۴CC 600 Mbps برای سرعت تبادل اینترنت از دیگر ویژگی های این پردازنده است.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا