بهمن کیارستمی: این شکایت جدید نیست

بهمن کیارستمی گفت: شکایت ما (از بیمارستان جم و یکی از پزشکان بیمارستان) جدید نیست و اواخر شهریور ماه تقدیم دادسرای نظام پزشکی شده است.

موبنا – دکتر علیرضا زالی ـ رئیس سازمان نظام پزشکی درباره آخرین وضعیت صدور حکم پرونده عباس کیارستمی بیان کرد، «بعد از صدور حکم از سوی هیات بدوی سازمان نظام پزشکی، این حکم از سوی طرفین موضوع مورد اعتراض قرار گرفت و وکیل خانواده کیارستمی از بیمارستان جم، کادر درمانی و یکی از متخصصان عفونی بیمارستان نیز اعلام شکایت جدید کرده‌ است.»

البته بهمن کیاستمی ـ فرزند زنده یاد عباس کیارستمی ـ با بیان اینکه هنوز خبر تازه‌ای درباره این پرونده اعلام نشده است، به ایسنا گفت: این شکایت که توسط رئیس سازمان نظام پزشکی مطرح شده جدید نیست بلکه در دادگاه تاریخ ۲۸ شهریورماه در نظام پزشکی، تقدیم دادسرای نظام پزشکی شد.

براساس این گزارش رئیس سازمان نظام پزشکی در جدیترین گفت‌وگوی خود با ایسنا با اشاره به اینکه بعد از صدور حکم از سوی هیات بدوی سازمان نظام پزشکی، این حکم از سوی طرفین موضوع مورد اعتراض قرار گرفت، اعلام کرده است: وکیل خانواده کیارستمی از بیمارستان جم، کادر درمانی و یکی از متخصصان عفونی بیمارستان اعلام شکایت جدید کرده‌اند و به‌طبع هیات بدوی نمی‌توانست این موضوع را پیگیری کند و بر همین اساس شکایت جدید، مجددا به دادسرا ارسال شد. بنابراین این موضوع نسبت به پرونده قبلی متفاوت است و در حال حاضر نیز در دادسرا در حال بررسی است.

عباس کیارستمی که برای ادامه درمان بیماری خود به فرانسه سفر کرده بود، در سن ۷۶ سالگی و در ماه تولدش تیر ماه درگذشت.

این کارگردان سرشناس سینمای ایران و هنرمند عکاس که از اسفند سال ۹۴ تا اوایل اردیبهشت ۹۵ به دلیل انجام چند عمل جراحی در ناحیه روده در بیمارستان بستری شده بود، سرانجام ۸ تیر ماه برای تکمیل مراحل درمان به پاریس رفت.

کیارستمی در کارنامه‌ی فیلم‌سازی‌اش ساخت فیلم‌های کوتاه «نان و کوچه»، «زنگ تفریح»، «تجربه»، «دو راه حل برای یک مساله» و .. و فیلم‌های بلند «گزارش» ۱۳۵۶، «اولی‌ها» ۱۳۶۲، «خانه‌ی دوست کجاست؟» ۱۳۶۵، «مشق شب» ۱۳۶۶، «کلوزآپ، نمای نزدیک» ۱۳۶۸، «زندگی و دیگر هیچ» ۱۳۷۰، «زیر درختان زیتون» ۱۳۷۳، «طعم گیلاس» ۱۳۷۶، «باد ما را خواهد برد» ۱۳۷۷، «ABC آفریقا» ۱۳۷۹ را دارد.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا