آتش سوزی ۳ کارگاه مبل در جنوب تهران

محل حادثه یک گاراژ به وسعت ۲ هزار متر مربع به چندین کارگاه کوچک و بزرگ تبدیل شده بود که بدلایل نامشخص تعداد سه کارگاه مسقف به وسعت ۲۰۰ متر که در مجاورت هم قرار داشتند دچار آتش سوزی شد.

موبنا – سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در سه کارگاه مبل سازی کوچک در خلازیر جنوبی غربی پایتخت خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان این حریق بدون هیچ مصدومی مهار شد.

سید جلال ملکی افزود: ساعت شش صبح روز دوشنبه حادثه آتش سوزی در کارگاه مبل سازی در خیابان خلازیر در منطقه ۱۹ شهرداری تهران به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: محل حادثه یک گاراژ به وسعت ۲ هزار متر مربع به چندین کارگاه کوچک و بزرگ تبدیل شده بود که بدلایل نامشخص تعداد سه کارگاه مسقف به وسعت ۲۰۰ متر که در مجاورت هم قرار داشتند دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه آتش به سرعت در حال سرایت به کارگاههای دیگر بود خاطرنشان کرد: در این سه کارگاه مقدار زیادی چوب، تینر و لوازم مبل سازی وجود داشت که آتش نشانان با تجهیزات لازم از چند طرف عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

وی یادآور شد: آتش نشانان پس از حدود سه ساعت تلاش موفق شدند حوالی ساعت ۹ صبح امروز آتش را مهار کنند و از سرایت آن به کارگاههای دیگر جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره علت این آتش سوزی گفت: در حال حاضر آتش نشانان مشغول عملیات لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و پس از پایان این عملیات کارشناسان سازمان آتش نشانی در محل حادثه به بررسی علت وقوع این آتش سوزی می پردازند.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا