عرضه گوشی میان‌رده جدید HTC با قیمت ۱۶۰ دلار همین هفته

مرکز توسعه سخت‌افزاری ROM و شرکت LlabTooFeR از شرکای HTC اعلام کرد که شرکت تایوانی قصد دارد در آینده نه چندان دور یک گوشی هوشمند جدید میان‌رده عرضه کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند هم‌اکنون با کد HTC Desire A17 شناخته می‌شود و این طور که منابع آگاه اعلام کرده‌اند، به صورت پیش‌فرض روی آن نسخه ۶.۰.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است و کاربران آن را با رابط کاربری Sense 8 در اختیار می‌گیرند.

این گوشی هوشمند در حالی عرضه می‌شود که مراکز خبری توضیح دادند به صورت همزمان گوشی هوشمندی دیگری با نام HTC Bolt در دست تکمیل است.

htc-desire-a171

این طور که کاربران می‌گویند، طی هفته جاری به صورت رسمی از این گوشی هوشمند رونمایی می‌شود و احتمالا  نسخه نهایی Desire A17 با نام Desire 530 به دست کاربران می‌رسد. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه مرکزی Snapdragon 210 با چهار هسته ۱.۱ گیگاهرتزی اشاره کرد.

روی این گوشی هوشمند رم ۱.۵ گیگابتی نصب شده است و کاربران آن را با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در اختیار می‌گیرند که البته می‌توانند به کمک کارت microSD حافظه آن را تا ۲ ترابایت افزایش دهند. قیمت این گوشی هوشمند میان‌رده ۱۶۰ دلار پیش‌بینی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا