پلمپ ۵۰ مهدکودک در تهران

در ابتدا اخطارهای شفاهی و کتبی داده می‌شود و صاحبان مهدهای کودک موظف هستند طی یک ماه نسبت به رفع اخطار اقدام کنند؛ در غیر این صورت مهدکودک مورد نظر پلمب می‌شود.

موبنا – معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از پلمب ۵۰ مهدکودک متخلف طی هفت ماه اخیر در سطح شهر تهران خبر داد.

حبیب‌الله مسعودی فرید گفت: طی هفت ماهه گذشته ۵۰ مهدکودک متخلف غیرمجاز در سطح شهر تهران شناسایی و نسبت به پلمب این مهدها اقدام شده است.

وی افزود: موارد متعدد تخلف در این مهدهای کودک گزارش شده است و به همین خاطر نسبت به پلمب آنها اقدام شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه “تمامی مهدهای کودک در شهرها و روستاها موظف هستند طبق برنامه‌های سازمان بهزیستی عمل کنند”، اظهار کرد: در صورتی که مهدهای کودک بر اساس ضوابط و برنامه‌های سازمان بهزیستی عمل نکنند، ابتدا تذکر شفاهی دریافت می‌کنند و اگر به وضعیت رسیدگی نشود، پس از ارائه اخطار کتبی، نسبت به پلمب مهدها اقدام می‌شود.

مسعودی فرید با اشاره به اهمیت اخذ شهریه قانونی از سوی مهدهای کودک و محتوای آموزش داده شده از سوی مدیران مهدها به کودکان خاطرنشان کرد: مهدهای کودک باید طبق اعلام سازمان بهزیستی کشور از خانواده کودکان شهریه اخذ کنند، ضمن اینکه آموزش‌های خود به کودکان را نیز بر پایه محتوای آموزشی سازمان بهزیستی قرار دهند.

وی با بیان اینکه “محتوای آموزشی مهدهای کودک بر اساس نظارت کارشناسان تهیه و به مهدها ابلاغ می‌شود”، تصریح کرد: مهدهای کودک موظف هستند از محتوای آموزشی تهیه‌شده از سوی کارشناسان سازمان بهزیستی کشور تبعیت کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در خصوص فرآیند اخطارهای ارائه شده به مهدهای کودک اظهار کرد: در ابتدا اخطارهای شفاهی و کتبی داده می‌شود و صاحبان مهدهای کودک موظف هستند طی یک ماه نسبت به رفع اخطار اقدام کنند؛ در غیر این صورت مهدکودک مورد نظر پلمب می‌شود.

 منبع: میزان

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا