گوشی هوشمند ۱۰۰ دلاری ضدضربه عرضه شد‌ (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند میان‌رده نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را در خود جا داده است و تراشه هشت هسته‌ای MediaTek 6753 با توان ۱.۵ گیگاهرتز در آن فعالیت می‌کند.

گوشی هوشمند جدید رم ۳ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

این گوشی هوشمند با همه امکانات مذکور فقط ۹۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و بر این اساس علاقمندان به دستگاه‌های موبایی می‌توانند با پرداخت حداقل هزینه، یک گوشی قابل قبول را در اختیار بگیرند.

باید گفت که بر خلاف قیمت ارزان، این گوشی هوشمند طراحی زیبایی دارد و به همین خاطر از روی شکل ظاهری آن نمی‌توان تشخیص داد که این دستگاه تا این اندازه ارزان است.

در نخستین تصویر ویدیویی تبلیغاتی منتشر شده از این محصول، این گوشی هوشمند دو بار از فاصله‌های ۳.۹ فوتی و ۴.۹ فوتی مشخص رها شد تا میزان آسیب‌دیدگی آن مشخص شود. نکته جالب اینجا بود که گوشی پس از هر دو سقوط باز هم کار می‌کرد و هیچ کدام از قابلیت‌های آن از کار نیفتاده بود.

شرکت UMi ادعا می‌کند که برای این محصول از یک لایه شیشه ضدخش و ضدشوک روی بدنه گوشی استفاده کرده است که این لایه بخش پشتی دستگاه را می‌پوشاند.

خروج از نسخه موبایل